Canım çok yanıyor, iki yıllık ciddi ilişkim elimden kayıp gidiyor. Böyle olması normal mi?

Canım çok yanıyor, iki yıllık ciddi ilişkim elimden kayıp gidiyor. Böyle olması normal mi?
Canım çok yanıyor, iki yıllık ciddi ilişkim elimden kayıp gidiyor. Böyle olması normal mi?
Cevapla