Ayrı şehirlerdeyiz, hiç görüntülü konuşmuyoruz. Böyle sevgililik olur mu sizce?

Erkek arkadaşımla farklı şehirlerdeyiz. Görüntülü konuşmuyoruz günde bir defa ya da iki defa konuşuyoruz. Bazen sadece mesajla konuşuyoruz. Hiç özledim foto gönder ya da görüntülü konuşalım demiyor sadece mesajlarda işte özlü sözler kullanıyor ama artık sıkıldım sevgilim varmış gıbı hissetmiyorum sizce ilişkim normal bir ilişki mi ya da böyle bır ilişki olmalı mı

Ayrı şehirlerdeyiz, hiç görüntülü konuşmuyoruz. Böyle sevgililik olur mu sizce?
Cevapla