Nişanlımla çok az konusuyoruz farklı şehirlerde olduğumuz halde?

idiot gibi oyun oynuyo sinir oluyorum oysa ki ben saatlerce konusmak istiyorum ama onda böyle bir özellik yok arkadaslarımla bile daha cok konusmaktayım her neyse oyunundan zaman ayırdıgı zaman ilgili gibi konusmaya tatlı sözler kurmaya calısıyo ama ben soguk konusuyorum ne dese batıyo bana cunku beklediğim görmek istediğim ilgiyi sürekli göremiyorum bu yüzden de aramız hep soguk oluyor sıkıldım artık ben ne yapmalıyım tavsiyeniz var mı =?
Nişanlımla çok az konusuyoruz farklı şehirlerde olduğumuz halde?
Cevapla