Eşimle farklı şehirlerdeyiz. Aynı evde kalırken öpüşme vs de pek etkilenmiyordum. Uzak kalmak iyi gelir mi. Tekrar bir araya?

Geldiğimizde heyecanlanma olur mu etkileşim olur mu
Eşimle farklı şehirlerdeyiz. Aynı evde kalırken öpüşme vs de pek etkilenmiyordum. Uzak kalmak iyi gelir mi. Tekrar bir araya?
Cevapla