Araya mesafe girince eskisi gibi hissetmediğini söyledi. Ne yapacağım?

Ben yıllardır tek başıma yaşıyan biriyim babamla konuşmuyorum annem uzakta çalışıyor ayda bir anca görürüm İzmir'de bir kızla tanıştım burada okuyordu 1.5 ay hergün beraberdik sevgiliydik mezun olduktan sonra memleketine döndü ailesi baskıcı insanlarda değil tanıştım. Hiç sevmediği bir şehirde yaşıyor bunalıyor ediyor. Yeri geldiğinde şu an çalıştığı işindende nefret ediyor. Ben uzak ilişkide çok zorlandığımı söylüyorum çünkü uzaktanda ilk bir kaç ay iyiydi ama sonradan beni hayattan bezdirmeye başladı işim yoktu işe girmezsen eğer seninle olmam tarzı şeyler söyleyerek beni teşvik ediyordu. Ben işede girdim çalıştım sonradan ise ev bazen dağınık oluyordu görüntülü konuşmada bunları gördüğünde hep bana söyleniyordu. Bu söylemleri bana kendimi değiştirmem için iyi birşeymiydi bilmiyorum. Ben ona burada iş bulucağımı söylediğimde bana söylediği ilk şey hayatımı senin için riske atıcam demekti. Herneyse olayın sadedine geliyim arkadaşlar toplam 8.5 aylık ilişkim 7 ayı uzaktandı. en son haftasonu geldiğinde bana eskisi gibi hissetmediğini söyledi cinsel ilişkiye bile girmek istemedi benimle. Herhangi verebilceğiniz tavsiyeler varmıdır.

Araya mesafe girince eskisi gibi hissetmediğini söyledi. Ne yapacağım?
Cevapla