Sevgilim bende ayrıldı kafada bitirdim eskisi gibi his yok falan dedi bize gelicek şimdi arkadaşlarıma böyle diyomuş?

Of bilmiyorum ki bende bilmiyorum
-Cansu abla sen her ihtimale karşı yaz eğer olmazsa da ben sana derim
-şimdi ne desem yalan bende bilmiyorum çünkü
Arkadaşım demiş ki eminmisin bi kız var onla konuşma ihtimali var diye oda böyle demiş kafada bitirdim his yok dedi ağladım barışalım olmaz bizden dedi ama şimdi böyle ve bize gelicek 1 hafta sonra ailem için benim in değil sizce ne yapmalıyım barışırmı tekrar
Sevgilim bende ayrıldı kafada bitirdim eskisi gibi his yok falan dedi bize gelicek şimdi arkadaşlarıma böyle diyomuş?
Cevapla