Sevgilim eskisi gibi hissetmediğini söyledi ve ayrıldık. Onu tekrar kazanabilir miyim?

Arkadaşlar, tavsiyeler ve yorumlar için şimdiden hepinize teşekkür ederim. Benim çok güzel bir ilişkim vardı. Yaklaşık 1.5 yıl arkadaşlıktan ve bunun yarısı kadarı da yakın arkadaşlıktan sonra aşka dönen bir ilişkiydi. Ben hayatımın en güzel günlerini geçiriyordum. Onu mutlu edebildiğimi düşünüyordum. İlk ayın sonunda ilk tartışmamızı yaşadık. O zamana kadar geçirdiğim bir ay hayatımın en güzel zamanlarıydı. Daha sonra ise bir türlü toparlayamadık ve ilişkimiz 2.5 ay sürdü sadece. Beni çok severek ilişkiye başladığına eminim. Ben de onu hala çok seviyorum. Fakat o, artık içindeki hissin bittiğini ve arkadaş seviyesinde bir sevgi beslediğini söylüyor. Beraber olduğumuz ortamlarda yüzüme bile bakmıyor. O gülen gözlerini göremiyorum. Çok acı verici bir dönemdeyim ve tek düşündüğüm şey onu tekrar kazanabilmek. Başka birini istemiyorum onu unutmak istemiyorum. İstediğim tek şey onunla birlikte olabilmek çünkü ben mutlu olduğumuza inanmıştım. Daha yaşayabileceğimiz çok şey vardı bizim. Onu tekrar geri kazanabilir miyim? Özellikle kız arkadaşlara soruyorum sizin soğuduğunuz birinden tekrar etkilenmeniz için neler olmalı, neler yapmalı o kişi?
Güncellemeler
+1 yıl
tavsiye lütfen :(
Sevgilim eskisi gibi hissetmediğini söyledi ve ayrıldık. Onu tekrar kazanabilir miyim?
Cevapla