Arkadaşlar, tavsiyeler ve yorumlar için şimdiden hepinize teşekkür ederim. Benim çok güzel bir ilişkim vardı. Yaklaşık 1.5 yıl arkadaşlıktan ve bunun yarısı kadarı da yakın arkadaşlıktan sonra aşka dönen bir ilişkiydi. Ben hayatımın en güzel günlerini geçiriyordum. Onu mutlu edebildiğimi düşünüyordum. İlk ayın sonunda ilk tartışmamızı yaşadık. O zamana kadar geçirdiğim bir ay hayatımın en güzel zamanlarıydı. Daha sonra ise bir türlü toparlayamadık ve ilişkimiz 2.5 ay sürdü sadece. Beni çok severek ilişkiye başladığına eminim. Ben de onu hala çok seviyorum. Fakat o, artık içindeki hissin bittiğini ve arkadaş seviyesinde bir sevgi beslediğini söylüyor. Beraber olduğumuz ortamlarda yüzüme bile bakmıyor. O gülen gözlerini göremiyorum. Çok acı verici bir dönemdeyim ve tek düşündüğüm şey onu tekrar kazanabilmek. Başka birini istemiyorum onu unutmak istemiyorum. İstediğim tek şey onunla birlikte olabilmek çünkü ben mutlu olduğumuza inanmıştım. Daha yaşayabileceğimiz çok şey vardı bizim. Onu tekrar geri kazanabilir miyim? Özellikle kız arkadaşlara soruyorum sizin soğuduğunuz birinden tekrar etkilenmeniz için neler olmalı, neler yapmalı o kişi?
Güncellemeler
+1 yıl
tavsiye lütfen :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar