Eski sevgilimi özledim, ilk zamanlarda özlem yoktu fakat zaman geçtikçe özlemeye başladım. Geri döner mi?

Merhabalar

7 aylık ilişkim 3 ay önce bitti kendisi benden ayrıldı kendisiyle yüz yüze gelme ihtimalimiz yok whatsapptan bir kaç kez numaramı silip tekrar ekledi fotoğrafı gitti geldi bu şekilde anladım ilk zamanlarda çok fazla özlem yoktu içimde fakat zaman geçtikçe özlemeye başladım insanların içine girdiğimde gözüm onu aramaya başladı anılarımızın olduğu yerden geçmek zorunda kalıyorum her geçtiğimizde daha çok aklıma geliyor

ben numaram duruyormu diye kontrol ederken whatsapptan yanlışlıkla aradım bildirim gitti ona bana kimsiniz? Diye mesaj attı o anlık sinirle biraz ağır konuştum ( küfür vb şeyler yazmadım) kendisinin cevap vermesine fırsat bile vermeden engelledim 2 hafta sonra engelini kaldırdım fotoğrafı yok instagramdan dün istek attım isteğimi sildi arada kalmaktan yoruldum unutmak veya tekrar olmak istiyorum arada kalmak istemiyorum benim ne yapmam gerekiyor unutmak veya tekrar geri dönebilmesi için gerçekten çok özlüyorum ama bu şekilde de işkence oluyor bana

düşüncelerinizi bekliyorum

teşekkürler..

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar her şey geçiyor yenisi eklenince eskisini unutuyorsun…
Eski sevgilimi özledim, ilk zamanlarda özlem yoktu fakat zaman geçtikçe özlemeye başladım. Geri döner mi?
Cevapla