Merhabalar
7 aylık ilişkim 3 ay önce bitti kendisi benden ayrıldı kendisiyle yüz yüze gelme ihtimalimiz yok whatsapptan bir kaç kez numaramı silip tekrar ekledi fotoğrafı gitti geldi bu şekilde anladım ilk zamanlarda çok fazla özlem yoktu içimde fakat zaman geçtikçe özlemeye başladım insanların içine girdiğimde gözüm onu aramaya başladı anılarımızın olduğu yerden geçmek zorunda kalıyorum her geçtiğimizde daha çok aklıma geliyor
ben numaram duruyormu diye kontrol ederken whatsapptan yanlışlıkla aradım bildirim gitti ona bana kimsiniz? Diye mesaj attı o anlık sinirle biraz ağır konuştum ( küfür vb şeyler yazmadım) kendisinin cevap vermesine fırsat bile vermeden engelledim 2 hafta sonra engelini kaldırdım fotoğrafı yok instagramdan dün istek attım isteğimi sildi arada kalmaktan yoruldum unutmak veya tekrar olmak istiyorum arada kalmak istemiyorum benim ne yapmam gerekiyor unutmak veya tekrar geri dönebilmesi için gerçekten çok özlüyorum ama bu şekilde de işkence oluyor bana
düşüncelerinizi bekliyorum
teşekkürler..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer