Bırakıp gitti 4 ay cehennemi yaşadım sonra tam unutacakken çıkıp geldi.
Kime asiksin dedi sanane dedim.
Ben hala seni seviyorum dedi.
Her şeyi b*k etmeye hayatımı batirmaya mi geldin yeter artik dedim.
Soyle seviyor musun dedi.
Bende Hayır bir daha ne adini nede seni gormek istemiyorum. Dedim.
tamam dedi sadece.
Sizce hata mi yaptim? 3 ay onun peşinden koştum hic umurdamadi. Şimdi çıkıp seni seviyorum diyor.
Siz olsaniz naoardiniz?
Kime asiksin dedi sanane dedim.
Ben hala seni seviyorum dedi.
Her şeyi b*k etmeye hayatımı batirmaya mi geldin yeter artik dedim.
Soyle seviyor musun dedi.
Bende Hayır bir daha ne adini nede seni gormek istemiyorum. Dedim.
tamam dedi sadece.
Sizce hata mi yaptim? 3 ay onun peşinden koştum hic umurdamadi. Şimdi çıkıp seni seviyorum diyor.
Siz olsaniz naoardiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar