Sevgilim eskisi gibi değil, uzaklaştı. Her şey tavlayana kadar mıydı?

Erkekler neden böyle? İlk başlarda peşinden koşar, ilgi alaka, arama sorma. Şimdi ölsem haberi olmayacak sanki ben günaydın yazmazsam aklına gelmez. Güzel sözler aşkım lar zaten azaldı. her şey tavlayana kadar mıydı. Kaç kere de dedim bir derdin varsa söyle ayrılalım diye yok diyor ama bu uzaklığına anlam veremiyorum. şimdi ilgisiz davranıyorum yine yok bir değişim. Sorun ne sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sevgilim eskisi gibi değil, uzaklaştı. Her şey tavlayana kadar mıydı?
Cevapla