+1 yılÖncelikle kızlar soruyor yönetimine sesleniyorum, lütfen bir soruyu sosyal medya hesabınızda paylaşırken sorunun ne kadar mantıklı olup olmadığını yerine ne kadar gerçeği yansıtıp yansıtmadığına göre paylaşmanızı tavsiye ederim, sorunun cevabına gidecek olursak böyle bir şey kesinlikle mümkün değildir o zaman ne için evleniyorsunuz evlenmenizdeki amaç nedir hayatınızda olan insanın parasını yemek ihtiyacınız olduğu zaman belli eğlenceleri karşılamak o zaman böyle olduktan sonra evliliğin ne anlamı kaldı? Kimse kimseye hizmet etmesin kimse kimseye dokunmasın o zaman evlenmeyeyim vlilik böyle bir şey değil evlilik hayatı paylaşmak zorlukları paylaşmak İyi günde ve kötü günde birbirinin yanında olmak demektir o zaman eşiniz hastalandığı zaman veya sizin bir hastalık durumunuz olduğu zaman ya da ailenizden birini bir şey olduğu zaman, ne diyeceksiniz biz ayrı evlerde yaşıyoruz herkes kendi annesine babasına baksın ya da bayramda ziyarete gideceksiniz onun evi ayrı benim evim ayrı benim annem babam bana gelsin onun annesi babası ona gitsin böyle bir saçmalık yok.
Gerçekten bazı soruları sormak için soruyorsunuz sonra bizim balık hafızalı toplumda bunları gerçek hayatta uygulamaya çalışıyor, açıkçası ben böyle bir şeyi kabul etmem öyle bir şey yapacak insanlarda evlilik yapmam.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyle bir evlilik hayal eden ya kafayı yemiştir ya da sırf çevresine farklı marjinal bir tip olduğunu ispatlamaya çalışan ezik özgüvensiz saçma sapan bakış açısı olan bir varlıktır yani Mantıklı değil makul hiç değil zaten sağlıklı bir durumda değil bu Yani bu neyin kafası onu da anlamış değiliz yok karşılıklı daire imiş de herkes kendi hizmetini yapsınmış da o zaman bunun adı şu oluyor kağıt üzerinde evlendim işte o
124 Yorumla
Soran+1 yılbir arada yasamak herseyi bozuyor😀
Cevap sahibi+1 yılDoğru insanla yola çıkarsan bozmaz Eylül'ün gerekliği budur karşılıklı fedakarlığın olduğu ve birbirini anladığın anlayış gösterdiğin bir müessese
Soran+1 yılsen bunlara daha inaniyorsun yani..😀pijamali ve makyajsiz kadina ne kadar dayanirsin merak ediyorum.. herkesin evinde bi ev hali var doğal ortami var😀sahsen ben horlayan ve sürekli gaz cikaran birini sevdigimi evlenince anlamak zodunda kalirsam bosamamak icin dedim🤣
Cevap sahibi+1 yılYa Allah aşkına Sabah sabah gelmişsin Boş boş konuşuyorsun senin şu söylediğin talep ettiğin şey çok mantıklı mı hiç evlenme daha iyi Amacın ne ki senin canım istediği zaman hadi gel iki tur döşe Ondan sonra defol git kafasında mısın bunun için evlenmeye kendini birine bağlamana gerek yok ki bulursun bir tane FB devam edersin yani ihtiyacını görürsen lazım oldukça senin kafa bu kafa yani niye Gelip saçma sapan konuşuyorsun şimdi sen de mümkünse birazcık tanımaya çalış öyle dibinde sürekli suratına suratına gaz çıkaran adamla da evlenme yani
Soran+1 yılsen de amma dolusun ya😀🤣
Soran+1 yılben sevgi , saygi ve ask olan bir sey hayal ediyorum ama bunlar olsada ayni evde yasarken bitiyor bunu billiyorum.. rutinlesiyor. bu heyecani hep ayni tutmak icin hem yasal cercevede hem de özel alana saygi icerisinde yasamaktan bahsediyorum.. hem ben f*ck olayina karsiyim sevgi olmadan olmaz yani kisacasi.
Cevap sahibi+1 yılDolu değilim Sadece mantıklı şeyler seviyorum yani sen buraya öylesine Soru sormaya gelmişsin orası belli mantıklı şeyler de sormuyorsun ki Birazcık hayatın gerçeklerinden uzaklaşmamak lazım mantıklı olmak lazım Senin yaş kaç
Cevap sahibi+1 yılTamam sen de sevgi olan ve hoşlandığın biriyle FB olursun En azından baktım bir şeyler yolunda gitmiyor şutlarsın yenisini bulursun bence daha iyi yani bir şeyin heyecanını korumak da karşılıklı olur yani sen o heyecanı korumak istiyorsan ona göre birini bulup yolun devam edip koruyabilirsin
Soran+1 yılbizde adam bosamak o kadar kolay degil.. gitsin yan evde gazini salsin. Yikansin paklansin gelsin🤣
Cevap sahibi+1 yılVallahi senin kaderinde varsa yan evde de olsa Pislik içerisinde gene gelir sana ona göre tercihini yapacaksın Ben de benim gibi birini arıyorum her gün duşunu alan kişisel temizliğini yapan oturmasına kalkmasına dikkat eden evde paspal bir şekilde gezmeye Çünkü ben bazen günde iki kez duş alıyorum duruma göre kişisel temizliğimi aşırı derece dikkat ederim mutfakta bulaşık sevmem ortalık dağınıksa sevmem Hamarat insan severim Çünkü kendinde gayet güzel hem yemek yapıyorum Hem de aynı zamanda tatlı pasta börek de yapabilen birisiyim Ben de kendim gibi birisini arıyorum ama benim profilimde bir tane kadın yok Çünkü kadınların da günümüzde alayı paspal beceriksiz aynı zamanda tembel bunun yanında Kültürsüz bilgisiz oturmasını kalkmasını bilmeyen tipler
Soran+1 yılbana laf edene bak nelerde istermiş😄
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılAma yani ben bir erkek olarak boyleysem. Karşımdaki kadında bir zahmet oluversin
Cevap sahibi+1 yıl@Dkdkck Yok hiç kibirli değilim Belki Yazdıklarımdan bunu anlamış olabilirsiniz ama günümüz kadınlar beceriksiz günümüz kadınları Sadakatsiz günümüz kadınları herhangi bir şekilde fedakarlık yapmak istemiyor günümüz kadınları sadece keyfime bakayım derdinde günümüz kadınları bol para harcama derdinde Hani bu bildiğimiz plastik Türk kadını var ya fedakar cefakar aynı zamanda becerikli Hamarat Ha işte öyle Türk kadını artık yok var mı etrafta öyle bir kadın göster sen de göremezsin Senin çevrende de yok çünkü elde bir telefon sürekli paylaşım yap resim paylaş durumundan ibaret hayatları bu olmuş yani Esra Erol'da Müge Anlı'da görüyoruz Birazcık böyle sıkıştılar mı yoldan geçen hurdacıya kaçıyorlar ya
Soran+1 yılne güldüm ya sabah sabah.. üsenmedin laf yetistirdin ya şu kıza.. o denk geliyor bi kactır her sorunun altinda maydonoz gibi bitiyor. . Ben seni anladim.. senin gibi biri ile evli kalsaydin 14 sene inan ben de şikayet etmezdim.. neyse ki yaş farkindan yırttın🤣
Cevap sahibi+1 yılYaş farkından Senin yaş kaç ki
Cevap sahibi+1 yılBenim de bazı yorumlarım Evet birisi sürekli gelip yorum yapıyor ve aynı zamanda beğenir Fakat o kişiyle Ben burada normal kısımda da mesajlaşıyorum Muhabbetimiz var ama o beğendiği soruların bana ait olduğunu daha doğrusu yorumların bana ait olduğunu bilmiyor
Soran+1 yılne güzelmis karsilikli enerjiniz var..38 benim yaş
Cevap sahibi+1 yılPeki siz halen bekar mısınız
- +1 yıl
Ben bu hesabı yeni açtım birşeyler sorup kapatmayı düşünüyorum maydanoz gibi bitiyor Kelimesi ile biraz ayıp etmişsin... Asıl sorduğun konuya gelince; ayrı evlerde yaşamak iyi bir yöntem değil, evleriniz karşı karşıya da olsa eninde sonunda birbiriniz den usanma noktasına geleceğiniz kesindir... Nikah dışı ilişkiler de sürekli gömlek değiştirir gibi sevgili değiştirenler de ayrı evlerde yaşıyorlar... Onların hayatı doğru olsaydı heyecanları, aşkları, sevgileri de hep aynı kalırdı... Evlilik de bir zaman sonra monoton olduğu doğrudur ama yine evliliği canlandırmak farklı şeyler yapıp renk katmak da senin elinde... Eşine arada bir küsmek ve küsüp barıştık tan sonra ki o muhabbet de hiçbir şey de yoktur.
Nişanlılık döneminde ne uyguluyorsak biz kadınlar aynı şekilde bunu evlilikte sadece eşin için de yapabilirsiniz... Zaten biz kadınlar değişken varlıklarız, hep aynı şeyleri yapmaktan sıkılıyoruz erkek sabittir monotondur, o evi neşe haline getiren değiştiren çekip çeviren yine kadındır, kadın da bu potansiyel mevcut aslında... sadece aktif hale getirmek bu yönünü geliştirmek önemli... Evlilikten bu kadar korkmayın... Emin olun sizin düşündüğünüz gibi olsa bir süre sonra böyle de monoton hale gelecek...
Cevap sahibi+1 yıl@Dkdkck vaav işte beklenen yorum.
İşte bu...
- +1 yıl
Beyefendi çevrenizi değiştirin hayatınız değişsin... Sürekli müge anlıyı izlerseniz ve kızlar soruyor da takılırsanız işte hayatı bundan ibaret sanarsınız... Benim çevremde aynı sizin hayalini kurduğunuz evine bağlı hanım hatun aile kızları, ve mutlu evlilik yapan, eşine saygılı evini çekip çeviren, sadakatli o kadar çok insan var ki... Sizin bayağı bi psikolojiniz bozulmuş... Çevrenizi değiştirin saçmasapan programlar izlemeyin... Dünya da dürüst insanların sayısı hayli fazlaca mevcut... Önce siz iyi olun size de iyiler denk gelecek emin olun... Benzer insanlar birbirlerini çeker bunu unutmayın...
Cevap sahibi+1 yıl@Dkdkck gündüz kuşağı izlemem fırsatım da yok zaten. Çalışan yoğun biriyimdir
+1 yılEvlenmek zaten hayatı birlikte yüklenmektir. İyisiyle kötüsüyle zorluklarıyla güzellikleriyle birlikte yaşanmasıdır. Yeri geldiğinde birlikte ağlamak yeri geldiğinde birbirini toparlamaktır. Böyle bir fikrin varsa sevgili kalmak daha mantıklı olur. Ayrıca da düşünsene her gün sevdiğinin gözlerinin içine bakarak uyuyup uyanıyorsun ne kadar şanslıca bir şey bu. Tabi ki her şey toz pembe değil zorluklar elbette fazlasıyla var ama
Unutma, hayat bazen sevdiğinin gözünün içine bakmayı bile çok görür insana...
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
u +1 yıl5 yıl falan aynı evde oturup ayrı evlere çıkmak için mantıklı gerekçelerin olabilir ama yolun başında aşırı mantıksız.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence hiç normal bir durum değil bu.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılBundan bahsettiğim herkes ki bana göre olması gereken de bu, böyle birinin olmayacağını, asla bir erkeğin bunu kabul etmeyeceğini söyledi yani demem o ki bulursan haber ver, ya da evlilik fikrinden kadınlar köle durumuna geçtiği tüm yük bindiği için tamamen vazgeç, başka çözümü yok...
27 Yorumla- +1 yıl
Ilişki kurduğum zaman söylediğim ilk şey kesinlikle senden hizmet beklemiyorum bana hizmet etmek zorunda değilsin.
- +1 yıl
@Kawasaki_Ninja olması gereken bu
- +1 yıl
Anneler oğullarını prens gibi yetiştirip hizmete alıştırınca olması gereken olmuyor işte 😅😂🤣🤣
- +1 yıl
@Kawasaki_Ninja o zaman evliliğe de köle olmamak için gerek kalmıyor. Herkes annesiyle devam...
- +1 yıl
Evlense bile annesinin yemekleri için sürekli annesine giden çok kişi var. Hatta geçen haberlerde adam evlenmiş ama annesini emiyor 😅🤣😂😂
Soran+1 yılyuh ya daha neler
- +1 yıl
Sitede sorusu vardı.
- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılGünaydın Hayırlı Günler.
Evlenmeye gerek yok o zaman.
Aynı evde yaşamadıktan sonra sevgili olarak kalmak daha mantıklı.
Sonuç olarak birbirinize karşı aynı evde olunmayacagi için sorumluluk olmayacak.
Bu nedenle evlere kimin girip çıktığı konusunda ve nasıl yaşanacağı konusunda hesap verilmeyecek partnerlerin birbirine.
Bence çok saçma.
Evli olucam ve ayrı evlerde yaşama kararı.
Ayrılırım direk.
Bence ilk önce insanoğlunun evlilik ile ilgili kafasındaki amacını kesinlik kazandırmalısınız.
Tabi ki herkesin hayata bakış amacı her zaman aynı olmuyor.
Fakat bazı gerçekleri görmezden gelmeyiz.
Ben böyle düşünüyorum diye de siz düşüncenizi gayet tabi değiştirmeyin.
Bu benim naçizane kendi fikrim.
Belki bakarsınız sizin gibi düşünen biri kapınızı çalar.
Dünya hali, hayat sürprizlerle dolu.10 Yorumla
+1 yılHangi heyecanı korumak için acaba? Böyle saçmalık daha önce gerçekten duymadım. Evlilik dediğimiz şey iki insanın aynı çatı altında birlikte yaşamasına denir. Siz farklı bir şey ve heyecan arıyor gibisiniz.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSadece basligi okudum ve cevap veriyorum. Bu turk erkeklerinin işine gelmez. Cunku zaten evlilik yapmalarının amaci hizmet görmek ve istedigim an seks yapayim mantığı. Bu yüzden eşini sevmese bile en azindan evdeki duzeni devam ettiriyor bana arada veriyor diye bosanmayanlar var. Kaldi ki evlenince bunu dusunmesinler yani.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılhiç mantıklı ve akıl işi değil ben kocamla vakit geçirmek onunla uyumak onunla yemek yemek için evleniyorum zaten ayrı evde oturucaksam ne diye evleniyim senin yazdığın o temizlikmiş yok bilmem ne onlarda karşılıklı aslında ben ona yapıcam ki oda bana yapicak
20 Yorumla
+1 yılberbat bir yöntem..
evlilik paylaşmak demek her şeyi her alanı sen paylaşmayalım sadece buluşalım diyorsun
o zaman evlenmene gerek yokki00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
20 YorumlaNe yiyip ne içiyorsunuz bilmiyorum ama hiç normal düşünmediğiniz kesin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaaaaaa olur mu canim baksana yorumlara senle evlenmezler cunku evlilik erkek gozunde kadinlari kullanma ev isi yaptirma hizmetini saglamadir seni kullanamazlar ayril evde ohhhh ne guzel memleket erkek olasim geldi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBence fark odalarda kalabilirsiniz ama farkli evlerde yaşamak çok saçma herkes kendine ait alani olsun ister ama farkli evde kalmak zor hem birbirinizden baginiz kopar , çalişiyorsa zaten %80 goruseceginiz varsa o ihtimal %1 hatta 0 olur
00 Yorumla Harika bence... En iyisi... Çok taktir ettim de onu kabul edecek erkek yok... onlar 24 saat hizmet ister... Çamaşır temizlik yemek ev yoğurdu... Bazıları sadece hizmet göreyim diye evlenir... Sen yinede bu fikirden vazgeçme aynı düşüncedeyim...
20 Yorumla
+1 yılarkadaşlar hatayda depremzedeyim İzmir'de okuyorum şu an Ankara'da kalıyorum yakında okullar açılıcak maddi zorluklar çekiyorum ailemi kaybettim sadece abim kaldı yanımda o da pek hayırlı bir evlat değil herkese çok kötü davranıyor yurtta kalıyorum sadece yurdumu karşılamak için part time çalışsam bile okulumu nasıl devam edicem bilmiyorum lütfen bu öğrencilerin sesini duyun ne yapacağımı bilemez haldeyim
00 Yorumla
+1 yılAşırı saçma yöntem zenginlik isteyen bir yöntem. Evinize hizmetli birini alın işleriniz hafifler ev ayırmak ne
02 Yorumla
Soran+1 yılben tahammulsuz biriyim
- +1 yıl
Evlenme hiç bulaşma bana de o zaman
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılFarklı evlerde Yaşamak istiyorsan ayrı tek başına evlnmene gerek yok o zaman.. boşuna evlenme yani..
Birlikte yaşayacaksan evlenebilin ama.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle heyecan nasıl korunur ki evliliğin bir anlamı yok. yani sadece sevişmelerinizi meşrulaştırmak için kıydığınız bir nikah var
02 Yorumla
Soran+1 yıldaha cok ozlem ve heyecan var neden olmasin ki
- +1 yıl
Fazıl say böyle yapmıştı sor nasıl oluyomuş
+1 yılEvlenmenin amacı zaten evi ve hayatı birleştirmek ya hani? Heyecanı korumak için başka yöntemler mi bulsan diyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılbu devirde ayni evde yasamak cepte görülmeyw sebep oluyor canim o sebeple sevgiliymis gibi nikahli yasamak daha hoş gibi sanki.. dusunsene süslwniyorsun evin icjnde adam herseyi goruyor ama baska bir evden bambaska bir kadin olarak bulusmaya gidermis gibi ciksan nasil harika olur ayni guzel hisler olusur
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBence doğru bir yöntem değil... evlilikte yatakların bile ayrılması ilişkiye zarar verir evler ayrılırsa evlilik olmaz...
02 Yorumla
Soran+1 yılyalana bakkne zarar vericek istedigi kadar uyusun yanimda
Soran+1 yılsıkilinca gidecem ben ayri evim olsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılKarşılıklı daireler değil ben farklı ilçelerde hatta yerine göre yakın ama farklı illerde yaşamak istiyorum 👍
Gerçi bende ev çok olduğu için böyle istiyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılsadakat esas ama bu da dahil mi paketinde🤣
Cevap sahibi+1 yılTek eşlilik olmazsa olmaz.
Ayrıca bunu söylemeye gerek var mı? Bizler eşini kıskanan insanlar değil miyiz?
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir şey kabul edilemez. Entellikten ne isteyeceğini şaşıranlar böyle şeyleri ister sadece.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılsen evlenmek değil f*ck arıyorsun ohoooo bak sağa sola bir sürü var şekerim
02 Yorumla
Soran+1 yılnkkah. kiyarsa neden olmasin
- +1 yıl
yanlız şekerim f*ck nikah gerektirmiyor hem eğilimin var gibi gibi bence evlenme sen böyle devam et daha mutlu olursun
- Aşk İlişkileri konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılAkıl kârı değil. O zaman evlenmeye de gerek yok. Ben sevdiceğimle her an beraber olayım diye evleniyorum, neden böyle bir saçmalık yapayım.
00 Yorumla
+1 yılHayatımda daha saçma bir evlilik fikri duymamıştım. Evlenmeyin öyleyse sevgili hayatından ne farkı var anlamadım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılAşırı saçmalamışsın evlenmenin ne anlamı kaldı o zaman Alemsiniz ahahahaha 😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılsacmaysa d abana sacma
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılBana uymaz. Evliliğin ruhuna yapısına aykırı bence. Size uygunsa ve size göre birini bulursanız yapın bence. Kim ne karışır?
00 Yorumla
+1 yılKadına bı sürü eziyet bı evi temizlemek varken bide ikinci ev
04 Yorumla
Soran+1 yılo kendi evini temizlesin kafi
- +1 yıl
Ozmn kadında kendi evinin tüm masrafını karsilayacaksa ok.
Ama aynı ev olsa erkekde uardim eder.
Soran+1 yılkarsilamayacak olan kisi bunu hayal edemez zaten
- +1 yıl
Kadınlar aradığı erkeği bulana kadar feministtir tatlım..😎😎
Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Hüzel bir yöntwm ama karşılıklı daire olursa kıskançlık olur. 15- 20 dklık mesafede oturmalı
05 Yorumla
Soran+1 yılYook oyle eve kadin alamazz
- +1 yıl
Hayret olur diyen bir erkek😅👍🏻
- +1 yıl
@Hayatgercek mantıklısı bu öopu erkek mantıklı değil😄
- +1 yıl
Tek olmalısın burada, yorumlar ortada, erkekler ayağa kalkmış🤣
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Karşı komşun ile f*ck olabilirsin.
03 Yorumla
Soran+1 yılnikah yapacaksa tabi yani ve sevecekse🤣
Soran+1 yılnikahli kisilerin seks hayati biter mi yok bitmez.. ayri evde bitmez iste
Ee sevgili kalin evlenmeyin, gerektiginde beraber olun.
02 Yorumla
Soran+1 yılnikahsiz cinsellik olmaz
+1 yılEvlenmeden yapın bunu böyle evlilik olmaz zaten evlilik de denmez buna.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılEvde erkekte kendi pisliğini temizlemesi lazim
00 Yorumla
+1 yılEvler kira olacaksa insallah ekmek alirsiniz yemeye :D
05 Yorumla
Soran+1 yılpara muhabbeti yapma yahu içim darlaniyor
- +1 yıl
Gerçekler :)
Soran+1 yılparayi bulan adamlar önce arabayi sonra karıyi degistirir lafina yorumun nedir? ev mi dert oldu😀🤣
- +1 yıl
Onlar adam değil ki? Yine gerçek dışı oluyor o yüzden :))
- +1 yıl
Zaten şöyle bir gerçek de var, istisnalar mutlaka vardir ama parayi "bulmak" diye bisey yok kazanmak var. Bulma seviyesinde aniden para kazanmak için mutlaka bir yerinden ödün verirsin hele ki tr de. Arabayı değiştir eşinden ayrıl muhabbetinden önce zaten adamlığı muhtemelen orada birakiyosun yani.
- Aşk İlişkileri konusunda 580 cevap paylaştı.
+1 yılCevap veriyorum, iyiliğinden çok zararı dokunacak bir yöntem.
00 Yorumla
+1 yılevlenmene gerek yok ozaman ne saçma düşüncen var m.. k
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCinsellik için mi bir araya geleceksin sadece
13 Yorumla- +1 yıl
aynen öyleymiş
Soran+1 yılyok yemek beraber, gezmek beraber, full eglence ama sıkilinca gidecek bir evin olacak
- +1 yıl
:) en eglencelı kısmı o
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇok mantıklı ama bu sistem 1850 lerde felan keşfedildi bunun adı dost hayatı.
09 Yorumla
Soran+1 yılnikah varsa dost hayati mi oluyoaaa😏
- +1 yıl
Hangi nikah la zaten amaç özgür olmak nikah sadece seks yapmayı sevap ve yasal kılmak.
Soran+1 yılozgurluk sadakatsizlik olarak algilanmamali
- +1 yıl
Yav o size göre! işte biz yaparız ; kadın kafası bir farklı çalışıyor harbiden
Soran+1 yılsiz zaten her b. ku nikahsiz yiyorsunuz dogru
- +1 yıl
Noldu dediğime geldin mi 😙
Soran+1 yılnikahsiz birliktelikdemedim ozelalana saygi dedim
Soran+1 yılsenin dedigin ile benim dedigim cok farkli.. sadakat esas ve resmiyet
- +1 yıl
Yav diyorum ki sen kadın olarak bunu yaparsın biz erkekler sadık kalmayız işte o yüzden imkansız.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoyle saçma iş mi olur o zaman evlenmeyin sevgililik hayatı yasayin
01 Yorumla
Soran+1 yılzina mi yapalim😏
+1 yılSevişeceğim zaman gelsin, sonra gitsin 😂
Bana uyar 😂04 Yorumla
Soran+1 yılnikah yapilacaksa zaten gunumuz evlilkkleri böyle degil mi.. sevis mutfaga yolla, sevis banyoya yolla🤣🤣
- +1 yıl
Zaten amaç sevişmek değil mi 😂
Diğerlerini yapacak arkadaş bulabilirsin 😂
Arada sırada mutfakta seviş, banyoda seviş 😂
Soran+1 yılnikah yap seviş bence iyi
- +1 yıl
Sevişmek iyi tabi 😂
+1 yılHayatımda daha saçma çok az şey okudum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılfarklı odalarda takılın, eve gelen giden misafirleri kontrol edemezsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO zaman evlilik sizin icin ne ifade ediyor evlenmeyin madem
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılişte ergence bir düşünce. beyin gelişmeden evlenmemek lazım öncelikte bu sorunu çözmek lazım.
00 Yorumlaİnsan sevdiği insandan sıkılır mi senin dediğin resmi FB yani hani normal bı insanın yapacagi şey değil aşk hayatında başarılar dilerim umarım aldatilmazsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. bu zaten yaşanan bır hayat şekli sadce işi resmıyete dokmek buyuk risk olur kanımca
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılevlenmek sart mı komsu olalım komsu komsunun kulune muhtac kalsın
04 Yorumla
Soran+1 yılevlenmek sart aga
- +1 yıl
Allah korusun :) en azından benı
Soran+1 yılzaten sen de evde kalmissin
- +1 yıl
yok ben ayrıldım huzura erdım :)
+1 yılKomşuluk hayal ettim komşuya çakmak iyi olur :)
02 Yorumla
Soran+1 yılnikahsiz cakmak falan nooo
- +1 yıl
Nikahta şart diyorsun olabilir aslinda
+1 yılBen şok😅 sabah sabah beynim yandı🤣🤣🤣
21 Yorumla- +1 yıl
Beyin yakanlar
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok mantıksız bir yöntem gibi geldi. Heyecan istiyorsan kedi kadın kostümü falan giy.
00 Yorumla
+1 yılBu evlilik olmaz ki aynı yatakta yatmadan aynı yemeği yemeden aynı duyguları paylaşmadan evlenmein manası yok ki
00 Yorumla
+1 yılSüper bir yöntem.. bravo çok zekice bir yöntem. Aferin sana
00 YorumlaVallahi anlam veremediğim düşünce...
02 Yorumla
Soran+1 yılhizmetci ruhlusunuz ondan
+1 yılFazıl say da bunu yapıyor saçmalık
01 Yorumla
Soran+1 yılögle mi😀ne kadar guzel
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bu şey değil mi ya escort?
01 Yorumla
Soran+1 yılnikahli eş oluyo bu sadakat olacak.. senin aklin baska seyde kalmiş
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılbuna metreslik deniyor nikah ne gerek var ki :)
01 Yorumla
Soran+1 yılmetreslik evli olan adamla gezmeye denmiyor mu ben resmi nikahtan bahsediyorum iyi oku
Siz evlenmek değil metres olmak istiyosunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılmetres evli adamla gezmek demek ben nikahli koca diyorum sana kitmisin
Kanks bu bildiğin resmi evraklı FB
04 Yorumla
Soran+1 yıluzun evlilkklerde zaten fb donüsmuyo mu zamanla
Soran+1 yıldb ne?
Buna evlilik denmez canım
10 YorumlaBunu kim kabul eder acaba 🤔
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. En çok istediğim sistem
00 Yorumla- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer