Evliyim eşimi seviyorum aşığım ama bazı sebeplerden dolayı bana yaptıklarından dolayı biraz soğudum ve başkası ile konuştum?

Pişmanım evet eşimle aram düzeldi ama bilmiyorum eşimin haberi yok o kişi inşallah bir yerde söylemez konuşmaz korkuyorum da sizce napmalıyım evet yaptığım yanlış bana lütfen yanlış yaptın şöyle böyle demeyin
Evliyim eşimi seviyorum aşığım ama bazı sebeplerden dolayı bana yaptıklarından dolayı biraz soğudum ve başkası ile konuştum?
Cevapla