Eşimin ailesi yüzünden eşimden soğudum?

Arkadaşlar biz daha yeni evliyiz 1 ay sonra 1. Senemiz olacak ve öncesinde de 4 senedir sevgiliydik her neyse bizim bu 5 sene zarfı içerisinde aman aman büyük hiç bir kavgamız olmadı kendi aramızda hala daha hiç bir sorunumuz yok, çok uyumluyuz neredeyse birbirimiz için yaratılmışız diyeceğim. Bizim tek sorunumuz eşimin ailesi. Annesi oğlunu kıskanıyor yaptıklarını buraya uzun uzun yazmayacağım ama kısaca örnekler vereyim; bizim evimize gelirken bizden müsade istemez, geliyorum diye arar sadece. Her geldiğinde 1 ay kalıyor, kaldığı süre zarfı içinde ben yokmuşum gibi davranıyor, benim evimde kendisi misafirken sürekli birilerini arayıp buyur ediyor ( bu arada biz uzakta yaşıyoruz davet ettiği kişiler gelmek istese yatılıya gelecekler) sürekli oğulum evi oğlumun koltuğu vsvs gibi cümleler kuruyor. Durumdan rahatsız olduğum için gelmesini istemiyorum gelirse de 1/2 hafta kalmasını istiyorum eşimle bu durumu paylaşıyorum ama bir türlü dengeyi kuramadı. Annesi aile olduğumuzu o kadar kabullenemedi ki tatile gideceğimizde bile *ablanları da davet edin* diye eşimin aklına fikirler soktu. Ablasının küçük bebeği var ben ablasının eşiyle de çok samimi değilim rahat rahat yüzemem eğlenemem neden böyle şeyler yapıyor anlamıyorum veeeeee o bahsettiği ablasıyla bu konuları konuştum bana *kafanda kuruyorsun üzerine alınma bunları * dedi sonraki gün göndermeli hikaye atarak beni kışkırttı ben de dayanamayıp kavga ettim. Hikayenin bana olmadığını iş arkadaşlarına attığını idda etti. Eşimde ablasına inandığını söyledi beni savunmadı. Artık hem ailesinden hem de eşimin onların hiç bir hatasını görmediği için eşimde de soğudum. Eşimi çok seviyorum ama artık yüzünü görmeye bile tahammülüm kalmadı sürekli ailesini savunması cidden beni yoruyor. ( bunlar sadece buz dağının görünen kısmı bir çok olay oldu ve hep ailesinin tarafını tutuyor) ne yapmam gerekiyor sizce? Zamanla düzelir mi, terapiste gitmeyi de kabul etmiyor çaresizim

Eşimin ailesi yüzünden eşimden soğudum?
Cevapla