3 senedır beraberız. ben okuyorum o çalışıyor. ne zaman nişan vs diyip duruyor saygı duymuyor napicam kim haklı? detaya bakın?

Ben 19 o 24 yasındayız. Neymis ben ilk tanıstıgımızda ona 3-4 seneye nişanlanırız demişim sözümde durmuyormuşum. Ben nereden bilebilirim bu zamanlarda da ailemin bana öncelikle oku diyecegini. O calisiyor uni okumadi. Bencillik değil mi bu yaptiği? Ben kendimi ne akademik iş olarak ne de psikolojik olarak hazır hissetmiyorum. Sizce sevmiyor mu? Bencillik mi? Seven bekler.
3 senedır beraberız. ben okuyorum o çalışıyor. ne zaman nişan vs diyip duruyor saygı duymuyor napicam kim haklı? detaya bakın?
Cevapla