Biliyorum ki boş bi soru ama fikirlerinizi merak ettim?

beni 2 yıl önceden okula yeni gelmiştim ve benimki ilk görüşte aşk dediğimiz olaydandi önce ona onu sevdiğimi söyledim o zamanlar 2 ay biriyle birlikteydi ayrildiktan 1 hafta sonra ona yazınca dedim bana şey demisti ben aşka inanmiyorum seni sevmiyorum diye kendine ķötü düşünme bizden olmaz demişti bu olaydan 5 ay sonra başka biriyle temrar çıktı gozimun önunde 2 hafta sürdu bitti sonrq bakmaya başladi ve bu 3. yıl boyunca hala platonik ama servisteyken uzunca baktı 1 dk falan utandım kafamı eğdim bi kaç hafta öncede servisle birlikte çiğkofte yedik neyse iste ilk kendine aldı daha sonra bana verdi göz göze geldik orada koptum zaten arkadaşim farkettim fslan dedi
anlattıklarım çok boş farkı dayım ergen ya da başka şeyler söylemeyin sadece fikrinizi öğrenmek istiyorum yoksa sadece ben mi fazla büyütüyorum gözüm de umarım öyle değildir ama o kadar bakışma oluyosa neden hala 3 yildir bişey yok bi iki kere konuştuk sizce seviyomudur?
Biliyorum ki boş bi soru ama fikirlerinizi merak ettim?
Cevapla