beni 2 yıl önceden okula yeni gelmiştim ve benimki ilk görüşte aşk dediğimiz olaydandi önce ona onu sevdiğimi söyledim o zamanlar 2 ay biriyle birlikteydi ayrildiktan 1 hafta sonra ona yazınca dedim bana şey demisti ben aşka inanmiyorum seni sevmiyorum diye kendine ķötü düşünme bizden olmaz demişti bu olaydan 5 ay sonra başka biriyle temrar çıktı gozimun önunde 2 hafta sürdu bitti sonrq bakmaya başladi ve bu 3. yıl boyunca hala platonik ama servisteyken uzunca baktı 1 dk falan utandım kafamı eğdim bi kaç hafta öncede servisle birlikte çiğkofte yedik neyse iste ilk kendine aldı daha sonra bana verdi göz göze geldik orada koptum zaten arkadaşim farkettim fslan dedi
anlattıklarım çok boş farkı dayım ergen ya da başka şeyler söylemeyin sadece fikrinizi öğrenmek istiyorum yoksa sadece ben mi fazla büyütüyorum gözüm de umarım öyle değildir ama o kadar bakışma oluyosa neden hala 3 yildir bişey yok bi iki kere konuştuk sizce seviyomudur?
anlattıklarım çok boş farkı dayım ergen ya da başka şeyler söylemeyin sadece fikrinizi öğrenmek istiyorum yoksa sadece ben mi fazla büyütüyorum gözüm de umarım öyle değildir ama o kadar bakışma oluyosa neden hala 3 yildir bişey yok bi iki kere konuştuk sizce seviyomudur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer