Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler boş yorum yapmayın yaa cidden komik oluyo


İkisinin de kendine has bir güzelliği var. baştan beri tarzıyla olsun duruşuyla olsun Gigi hep favorimdi.
Cevap
3Cevap
Ben de Gigi'yi daha çok beğeniyorum. Barbara da çok güzel tabii ki ama kıyaslamak gerekirse ben Gigi derim.
Ikisi de aynı gibi renkli göz sarısn gigi daha şirin
Gigi daha güzel barbara Lazlara benziyor
Bizim mahalledeki 22 lik kürt dicle skre atar
İkisinide beğenmiyorum
Bence barbara palvin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar