+1 yılŞimdi öncelikle şöyle bir şey var eğer ilk defa böyle bir durumla karşı karşıya kalıyorsanız yani devamlı olarak hesabı siz ödeyip de sadece bir seferliğine böyle bir şey olduysa arkadaşınızın böyle bir tepki vermesi kesinlikle doğru bir şey değil, olabilir bazen insan cüzdanını unutabilir ya da farkında olmadan istemeyerek de olsa yanına belli bir miktar para almıştır yeterli gelmeyebilir yani kalkıp gitmesi şahsen hoş bir şey değil, tamam kabul ediyoruz Yeni buluşmalarda ve yeni tanışmalarda kadına hesap ödettirmemek gerekir, fakat bazı kadınların da bu durumu kullanır derecesini hareket etmesini doğru bulmuyorum yani nasıl olsa erkek ödeyebilir ödemeli benim her şeyimi karşılamalı kafasıyla hareket edilmesi doğru bir şey değil.
Bir de adaletsiz bir yorum yapmak istemem sonuçta işin içinde bulunan kişi sizsiniz yani bu durumu o kişiyle tekrarla konuşarak bir yanlış anlaşılmanın olduğunu gerçekten mağdur durumda olduğunuzu belirtmeniz gerekir zaten böyle ufak tefek şeyleri de sorun haline getirip sizin için böyle olumsuz tepkilere giriyorsa kesinlikle mazeret arıyor da diyebiliriz.
Ama sonuç olarak şunu da söylemek isterim ki konuştuktan sonra yüz yüze geldikten sonra anlaştıktan sonra çözülmeyecek hiçbir sorun yoktur yeter ki çözmek isteyelim, istemeyen insan zaten çeşitli bahaneleri bir şekilde bulacaktır hakkınızda hayırlısı olsun çok da kafanızı takmayın olacağı varsa olur olmayacağı varsa zaten nasibiniz de yoktur.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Etraf onun gibi birlikt eolduğu erkeği 5dk. satıcak karakterde VAMPİR tiplerle dolu.. Sanırım senin bu konuda bağışıklığın YOK. Bu kız kalsik erkeği SÖMÜRMEK KULLANMAK ve PARASINI YEMEK amaçlı görüşen yaratıklardan.. o insan bile değil aslında. her şey bir deneyim ! bu bir dersti , öğrendin.. ne öğrendiğini iyi düşün ve bundan sonraki hayatındaki adımları ona göre at.
Diyelimki evinden çok uzaktasın cüzdanını düşüdün ya da çalında ve bunun gibi bir kızla berabersin , artık başına ne gelecek çok iyi biliyorsun ! bu dersi hiçbir zaman UNUT-MA !
bu tiplerle sevgili olunma zkullanılır atılıur bozuk para gibi harcanır.. öğrendin artık.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılYanlış olan bir şey yok insanlık hali cüzdan, para evde unutulabiliyor. Üstelik kafede 2 kişi ile 1 saat kalmanın genel olarak maliyeti pahalı olmaz. Kız ya paragöz ve illa her durumda erkek ödemeli zihniyetinde ya da senden zaten soğudu fırsat kolluyordu. 2. ihtimal daha yüksek ama aynı zamanda 1 de etkili olur. Bak bakalım hemen başka erkekle takılmaya başlayacak mı?
00 Yorumla
+1 yılAlman usulünün güzelliği denilen bir şey var. Herkes kendi yediğini ödemeli bence. Veya bir buluşmada erkek ödediyse diğerinde mutlaka kadın ödemeli. Bunda gocunacak/ bozulacak bir şey yok. Bu tür şeylerin erkeklerin görevi gibi gösterilmesi taraftarı değilim. Sürekli neden erkekler hesap ödüyor da kadınlar sadece yiyip gitme taraftarı bunu anlayamıyorum.
Kız yemeğini beleşe getirecek yer arıyormuş seni bulmuş. O kadar yiyip iç ama bi kere bile hesabı ödeme! Var mı öyle saçma şey yaa. Bi de rica etmişsin. Cafe sahibi tanıdığın olmasa ne durumda olacaksın önemsememiş bile. Gerçek yüzünü gösterdiği iyi oldu. Bizden ona kocamaan birr GÜLE GÜLE...
95 Yorumla- +1 yıl
Evli isem onun odemesini isterdim ama daha flort isek Yani ortak arasira Ben olur ama benim isim yoksa ogrenci Ve onun is varsa Ben pek odeyemem😂
- +1 yıl
- +1 yıl
Düşünce ve konuşma tarzınız maalesef çok ucuz. Saygısız buldum. Sanırsam ikimiz aynı seviyede değiliz sizi anlamam mümkün değil! İyi akşamlar okuduğum en saçma şey bu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Sırf yeme içmeyi beleşe getirmek için takılanlar var seninki de onlardanmış.
1110 Yorumla- +1 yıl
Sonra da kadınlar paragöz diyince zorunuza gidiyor
- +1 yıl
Benim ne suçum var ben evde televizyon izliyom @Yamahamotorcross
- +1 yıl
@yokdahaneler01 fark etmez naparsan yap ama bu ülkenin kadınları parası için erkek arkadaş sevgili ve koca arıyor
- +1 yıl
@Yamahamotorcross hediye bile kabul etmiyorum parası gitmesin diye kaldı ki parasını yiyecem 😅
- +1 yıl
@yokdahaneler01 yersin
- +1 yıl
Abi sen deccaller ile takılıyosan benim suçum ne
- +1 yıl
@yokdahaneler01 senin ne farkın var işte bende onu soruyorum senin para yemedigin ne malum?
- +1 yıl
- +1 yıl
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence genel bir yanlışlık var. Her seferinde sen ödediysen buna alışmış muhtemelen ve belki de o sırada tanına para almamıştır. Kendince de sen hep ödediğinden bir sefer de sen öde dediğini düşünmüştür ve bunu neden son anda söyledin diye küsmüştür. Belki de daha öncesinde söylemiş olsaydın bir şekilde halledebilirdi. Fakat senin de suçun yok unutmuşsun. Suçun şurada hesap ödememeye alıştırdığın kıza kafe sahibi arkadaşın iken ve bunu kolayca halledebilecekken direkt bu sefer sen öde demiş olman. Ben sanmıyorum ki bir kız seni kullanıyorsa dahi kullandığını bu kadar belli edecek bir hareket yapsın. Ortada kesin farklı bir durum var.
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂
+1 yılbu kızlara ne olmuş böyle hiç mi anne baba terbiyesi almamışlar nerede büyümüşler sokakta mı anlamıyorum. İnsanları sömürmek üzerine eğitim vermiş aileleri sanırım
203 Yorumla- +1 yıl
Haklisin aileleri düzgün olmazsa kız da düzgün olmaz
- +1 yıl
Tebrik ederim
- +1 yıl
helalsın senin gibi kızlar azaldı
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yıl1998-2002arası sevgililik ve nişanlılık dönemimiz oldu. O dönemde erkeğin hesap ödemesi daha çok benimsenen bir husustu. Ama ben hiç böyle bir şey yapmadım. Bana bi şey alırsa ben de ona aldım mutlaka. Altta kalmak istemedim asla.
İşte belki de o nedenle eşim oldu.
20 Yorumla
+1 yılSadece aç karnını doyurmak için de biriyle beraber olunmaz ya aklım mantığım almıyor bu durumu. Amacı ne anlayamadım ama gurursuz biri olduğu kesin. Bir yere gideceksem her zaman kendimi garantiye alıp çıkarım ihtiyacım olan paranın fazlasıyla üstünde para taşırım. Kimle çıkarsam çıkıyım ben kendimi her zaman bu şekilde güvende hissediyorum her şey olabilir. Üstelik o an seni biç düşünmeden çok kötü bir durumda bırakıp gitmiş. Sonrasında sana ne olabileceğini umursamamış bile. Herşeyi geçtim deme konusunun bu şekilde ağıza sakız olması bile o kadar çirkin ki. Bence sen ucuz atlatmışsın kurtulduğuna sevin aç doyuracaktın yoksa :)
10 Yorumlayaw erkeğin istediği nedir mesela seks dimi, birde seks yapmadan para yedirenler var ki onlara çok koyması lazım bu durumun. abi escorta git yani. zaten senin paranı yiyen kızın kadının escortten farkı yok ee seks te yok. nasıl bir em. besillik.
10 Yorumla
+1 yılNe güzel vesile olmuş işte bak kızın gerçek yüzünü gördün işte yat kalk dua et, tekrardan birlikte olalım derse de işine bak dersin. Ne kızlar var arkadaş bu ne böyle ya. Ben eski sevgilimle ilk buluşmamızda ilk oturduğumuz yerde hesabı ben ödemek istiyorum demişti ve kız öğrenci tek geliri kyk parasıydı. Ben ona kurban olayım ya, ulan ne kızlar var memlekette
12 Yorumla- +1 yıl
Aynı şeyi ben yaptımda yanımdaki hiç bir erkek böyle düşünmedi hatta ona rağmen kendisi ödediği bir kaç hesabın lafını etti ben hiç lafını etmeden defalarca ödememe rağmen ahhh ahhh insanlık yaparsın laf yapmassın laf cidden kafana göre takilcaksın
- +1 yıl
@alonewarrior0 Maalesef üzülüyorum bu durumlara, ne diyeceğimi de bilmiyorum artık gerçekten şanssısız bu konularda. İyilerin karşısına hep kötüler çıkıyor cezalandırılmışcsına. Eski sevgilimin elini ayağını öpeyim cidden çok iyi biriydi Allah yolunu bahtını açık etsin, buradaki olayları okudukça ona yazasım geliyor
+1 yılSenaryoda bazı eksiklikler var. Giriş ve gelişme iyi ancak kıza verilen rolde biraz değişiklikler olabilirdi. Mesela kalkıp gitmek yerine, seni aşağılasa veya dalga geçse daha inandırıcı olurdu. Çünkü benim tanıdığım en gold digger kız bile bu durumda kalkıp gitmek yerine "ayy tabii ben öderim" cevabını verir fakat bayağı yüzü düşerdi.
00 Yorumla
+1 yılBu olayı anlamıyorum asla. Bir sefer kız öder, başka sefer sen ödersin. Ya da herkes yediğini öder çok mu zor sanki? Bunu duyunca kaçıp gitmek de neyin nesi yahu? İnsanlığımızı her geçen gün kaybediyoruz
20 YorumlaKız para için seninle olmuş herşeyi beleşe getirmek istiyor önüne böyle kızlar çok maalesef
00 YorumlaKendine güvenen sevgili olacak. Kiz da, erkek de. Cebinizde 0 TL varsa restorana girmeyin. Erkek kadına güveniyor onda vardır diye o da ona güveniyor onda vardır diye. Ya başka bir yer olsaydı rezil olursunuz restoran sahibine.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
+1 yılBen olsam cebimde param varsa öderdim.
İlk oluyorsa insanlık halidir unutulabilir.
Sorun etmezdim.
Allah seni korumuş, yat kalk şükret haline20 Yorumla
+1 yılBelki de utancından gitmiştir! Sen ödersin diye üzerine para almamış olabilir! Ya onda da yoktuysa! Tam tersi ise senden uzak olması en hayırlı durum üstadım, koynunda yılan beslemek değiminin anlamı bu olsa gerekirdi!…
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Boşverin kötü olayları kafanıza takmaya değmez. Allah gönlünüze göre en hayırlısını versin.
Profil fotoğrafınızdaki kpop'un hangi grubundan?
02 Yorumla- +1 yıl
Cravity seongmin
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzel olmuş bu olan. Allah tarafından unutmuşsun o cüzdanı. Seni kullanacak birinden en başında kurtulmuş oldun. Karaktersiz piremsese bak sen. Sinir oldum ya.
10 Yorumla Kesin kız güzeldir.
Erkekler kusura bakmasın da nerde manken varsa ona gidiyorsunuz. O kızlar sizinle paranız için birlikte olacaktır tabii ki.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılArkadaşını tanımışsın bu sayede her işte bir hayır vardır
10 Yorumla
+1 yılCüzdanın yanında olsaydı bile daima erkek öder, diye bi kanun yok. O da elini cebine atması gerek. İlişkiler denge üzerine kuruludur, hiç bişey tek taraflı olmaz, olursa, o denge bozulur, huzursuzluk çıkar. Yani senin hiçbir hatan yok. Kurtulduğuna sevinmelisin bence, gerçek yüzünü göstermiş işte
10 Yorumla
+1 yılBen bazı kızları anlamıyorum arkadaş her zaman hesabı erkek ödeyecek diye bişey yok ki belki o gün müsait değilsin cüzdanını unutmamış olsan bile kız arkadaşının ödemesi gerekir bu çok normal bişey böyle şeylerde tek tarafın hep ödemesi bana çok bencilce ve ayıp geliyor şahsen ben utanırım rahat edemem ya da hiç kabul etmese bile Alman usulü ödeyelim derim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 961 cevap paylaştı.
+1 yılCüzdanını evde unuttuğunu söyledin mi? Direkt emreder gibi bu sefer sen öde dediysen yanlış anlaşılmış olabilirsin
03 Yorumla- +1 yıl
Söyledim inanmadı hatta gelip üstümü arayacaktı polis gibi olmaz diyince de kalkıp gitti
- +1 yıl
Görgüsüzlük yapmış
- +1 yıl
Herkesin içinde üst aranmaz, kimse olmasa bile aranmaz
+1 yılGüncellemeyi okuduğumda her şeyde vardır bir hayır dedim içimden iyi olmuş senin için, menfaati için yanında olan birini cüzdanını diğer ceketinde unutarak hayatından çıkarmış oldun ☺️
00 Yorumla
+1 yılYanlış olan onunla kız arkadaşı olman.. Bu tarz tutumlar olabilir hatta olması gereken bir durum her zaman erkek öder olgusuna karşıyım
11 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar oranla erkek ödemeli peki. Ona göre şeyapcam
Aşk İlişkileri konusunda 855 cevap paylaştı. O an öderim ama bir daha buluşmam ve ayrılırım bu para mevzusundan çok senin sorumsuz biri olduğunu gösterir
11 Yorumla
+1 yılSeni bankamatik olarak falan mı görüyor
Ne saçma şey hep sen mi ödeyeceksin
Bazı erkekler kendine fazla haksızlık ediyor10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılSıkıntılı ya dhdjd ve hâlâ sevgilim diyorsun.🤷🏻♀️ Seni bankamatik olarak görüyor.
23 Yorumla- +1 yıl
@shadows01 Öyle kardeşim doğrı
- +1 yıl
@SHADows01 öyle aga yorumlarda kıza sallayan kızları ciddiye alma hiçbiri asgari ücret alan adama bakmaz
+1 yılBelki de parası yoktu. Belki de üzerine almayı unuttu. Anlık gelişen durum karşısında da anlık bir tepki verdi. Gitti diyeyim bilmiyorum.
00 YorumlaYanlış anlaşılma olmuştur gerçekten pinti birisi olduğunu sanmıştır yâda ne bilim cinyur şeymasubaşılardan birisidir ((:
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı.
+1 yılSevgilinin doğum gününü unutmak gibi büyük bir şeyi unutmuşsun affetmemesi böyle tepki göstermesi normal değersiz hissettirmiş oldun
00 Yorumla Tam olarak aranızda ne geçti bilmem ama böyle yapmasi çok tuhaf olmuş. insan utanır be acaba ondada mi para yoktu 😁
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. İnsanlık hali daha önce jest yapmışsın sonuçta olgun olması gerekirdi. boş ver o kız senin ömrünü ne yer isabet olmuş😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKardeşim üzülecek bir şey yok şu an erkenden yüzünü gördüğün için sevinmelisin kurtulmuşsun Kız üerinde fiyat etiketiyle dolaşıyor. Artık beni kim satın alırsa diyor. Bırak para karşılığı sahte ilişki sunsun eskort gibi
00 Yorumla
+1 yılAy ne ayıp. Böyleleri insani iliskiden sogutur.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Benim yaşındaki bir erkke için komik bir durum olurdu.. Bence kimse kimseyle buluşmasın
10 Yorumlaİnsanı cüzdan yerine koyan bir zavallıymış eksik olsun. Kurtulmuşsun
10 Yorumlaİyi olmuş boş ver kendini ne oldugunu göstermiş Allahın sevdiği kuluymuşsn bence
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.
+1 yılSürekli erkek hesabı ödeyecek diye bir kural yok kızda ödeyebilir ayıp etmiş
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarşında ki insanı tanımak istiyorsan zorluklar oluştur ve bu zorluklarla nasıl baş ettiğine bak. Kolayca kendini ele vericektir. her şey iyiken herkes iyidir.
21 Yorumla- +1 yıl
Kadının gerçek yüzünü tanımak için maddiyatla ilgili zorluklar çıkarmak mantıklı evet
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılTrip yapmış belli ki. Kalbinin sesini dinle. İçine sinmiyorsa kurtulduğuna sevin.
10 Yorumla ya şu hesabı hep erkek ödemeli algısını kırabilir miyiz artık?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çok saçma onu resmen denemek için yaptığın apaçık ortada
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKardeşim artık akıllı telefon kullanıyoruz cüzdan olmasa bile yanında qr ve temassız ödeme şekli var ya da ibana yollarsın niye hemen hesabı kitleme niyetine giriyorsun çözüm üretmek yerine.. kızın parası olmadığı için öyle bir tepki vermiş olabilir. Bir kere hesap ödese ölmez yani ama yine de ben hesap konusunda dışarı çıkıyorsan ödeyeceksin abi kadın ödemek isterse söyler zaten..
00 Yorumla
+1 yılKız yiyiciymiş kısa yoldan kurtulmuşsun işte daha ne istiyorsun?
00 YorumlaDurumu bilen samimiyetine inanmayan kötü niyetlidir iyi ki unutmuşsun işte.
00 YorumlaGüzel senaryo diyeceğim çünkü böyle insanların olduğuna inanmak istemiyorum
00 Yorumla
+1 yılUmarım troll sorudur.
Değilse de kurtulduğun için şükret.
00 YorumlaKurtulmana sevindim ama fotodaki film güzel filmdir izlemeni tavsiye ederim
00 Yorumla
+1 yılAnlaşılan kız arkadaşın erkek parası yemeyi seven biriymiş.
00 Yorumlaiyi ki bitmiş boş ver para meraklısının tekiymiş
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBir yanlış oldugunu sanmiyorum, takma kafana hep sana ödetmiş gerçek yuzunu gordun mutlu ol
00 Yorumla
+1 yılÖdeyebilirdi o beleşe kaçmış kısacası kullanıyor seni.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılYanlış kişiyle ne işiniz var. Yaşandığı iyi olmuş. ol sanıyor bu kızlar kendini.
01 Yorumla- +1 yıl
Ne sanıyor*
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Tipik paraci kız modeli ama artık çoğu öyle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 400 cevap paylaştı.
+1 yılboş bi insanmış üzgünüm. ama en azından kısa zamanda tanımış oldun ^^
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDefolup gitmiş işte kurtulduğuna şükret. Bedava yiyip içmeye insanı keriz yerine koyan tipik türk kadını. Yanlış yaptığın birsey yok. Baksana insanlıktan bile anlamamış
00 Yorumla
+1 yılKankaa kurtulmuşsun laan, öylesiyle ömür değil 1 dakika geçmez walla
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hep sen odedigin için seni hesap ödeme makinası gibi kullanıyormuş neyini anlamadin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Sorun senin kaşar fhşeden, sevgili yapmaya çalışman.
00 Yorumla
+1 yılBenim zamanımda hep erkek öderdi. Devir değişmiş sanırım 😊😊
01 Yorumla- +1 yıl
Şuanda öyle zaten
Bu çok hoş bir davranış değil. Umarım gönlünüze göre biri çıkar karşınıza.
00 Yorumla
+1 yılBaşta deniceksin karşı tarafı eğer böyle bir insansa en azından kendini baştan belli eder hayat müşterek ya bi de ilişki içinde bile değil sadece seni sömürmeye çalışıyor uzak dur tehlikeli insanlardan
10 Yorumla- Devamını Gör (90)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 