Kız arkadaşımla kafedeyken cüzdanımı unuttuğumu gördüm, "sen öder misin" dediğimde kalkıp gitti. Sizce yanlış olan ne?

Normalde hep ben öderim ancak o sefer cüzdanım yoktu. Evde ceketin cebinde unutmuşum. Ben de bu sefer sen öder misin dedim, kalkıp gitti. Üstelik sürekli buluşuyorduk, sevgili olma yolundaydık. Yanlış olan hangisi?

Kız arkadaşımla kafedeyken cüzdanımı unuttuğumu gördüm, sen öder misin dediğimde kalkıp gitti. Sizce yanlış olan ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Kafe sahibi arkadaşımdı para çok sıkıntı olmadı sonra ödersin dedi eve gidince kızla kavga ettik benimle bir daha görüşme falan filan işte , aslında şu an bayağı rahatlamış hissediyorum kız çok baskıcı bir insandı
Kız arkadaşımla kafedeyken cüzdanımı unuttuğumu gördüm, "sen öder misin" dediğimde kalkıp gitti. Sizce yanlış olan ne?
Cevapla