Sevgilinizle kafeye gittiginizde hesabı birlikte mi ödüyorsunuz?

sacma spn zaten aldigimida icesim gelmio hep cope dokuyorum ve gerilliyorum oderken cunku o ben oderim dio ben kotu hissediyorum ben oderim diyorum oyle orada tartisa tartisa bi de kalabaligi sevmem bana bi daralmalar falan geliyor baskasina odetmek beni zaten kotu hissettiriyor siz birlikte gidince nasil anlasiyorsunuz?
Sevgilinizle kafeye gittiginizde hesabı birlikte mi ödüyorsunuz?
Cevapla