Bişey sormak istiyorum ama lütfen abaza yorum yapicaklar yazmasın...
Ben 23 yaşındayım ve hiçbir zaman Kendi yaşıtım biriyle sevgili olmadım denedim 24 yaşında biriyle tanıştım ama olmuyor çok çocuksu geliyor en büyük aşkım Fenerbahçe falan diyordu veya aramıyor etmiyor bilmiyorum şu an sevgilim var 32 yaşında yani gerçekten kadın ruhundan anlıyorsun bebek gibi hissediyorum onun yanında kendimi.. bunun sebebi nedir bende mi sorun var aceba olgun erkek seviyorum ama yaşlı değil yanlış anlaşılmasın olgun..
Ben 23 yaşındayım ve hiçbir zaman Kendi yaşıtım biriyle sevgili olmadım denedim 24 yaşında biriyle tanıştım ama olmuyor çok çocuksu geliyor en büyük aşkım Fenerbahçe falan diyordu veya aramıyor etmiyor bilmiyorum şu an sevgilim var 32 yaşında yani gerçekten kadın ruhundan anlıyorsun bebek gibi hissediyorum onun yanında kendimi.. bunun sebebi nedir bende mi sorun var aceba olgun erkek seviyorum ama yaşlı değil yanlış anlaşılmasın olgun..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer