Kendi yaşıtım erkeklerle asla yapamıyorum, sorun bende mi?

Bişey sormak istiyorum ama lütfen abaza yorum yapicaklar yazmasın...

Ben 23 yaşındayım ve hiçbir zaman Kendi yaşıtım biriyle sevgili olmadım denedim 24 yaşında biriyle tanıştım ama olmuyor çok çocuksu geliyor en büyük aşkım Fenerbahçe falan diyordu veya aramıyor etmiyor bilmiyorum şu an sevgilim var 32 yaşında yani gerçekten kadın ruhundan anlıyorsun bebek gibi hissediyorum onun yanında kendimi.. bunun sebebi nedir bende mi sorun var aceba olgun erkek seviyorum ama yaşlı değil yanlış anlaşılmasın olgun..
Kendi yaşıtım erkeklerle asla yapamıyorum, sorun bende mi?
Cevapla