19 yaşındayım, üniversite okuyorum. Kendimi çirkin bulmuyorum, çevrem de güzel olduğumu söyler. Ama bugüne kadar hiç sevgilim olmadı, hatta gerçek hayatta ciddi bir flörtüm bile olmadı.
Bir erkekle konuşmaya çalıştığımda ya sohbet kısa sürede bitiyor ya da doğrudan/dolaylı şekilde “neden bu kadar tuhafsın?” gibi tepkiler alıyorum.
Aslında kötü niyetli değilim, sadece biraz çekingenim ve heyecanlanınca ne diyeceğimi bilemeyebiliyorum.
Bu durum özgüvenimi etkilemeye başladı.
Sizce sorun davranışlarımda mı, iletişim tarzımda mı, yoksa ben mi fazla kafaya takıyorum?
Erkekler bir kızda “tuhaf” olarak neyi algılıyor olabilir?
Bir erkekle konuşmaya çalıştığımda ya sohbet kısa sürede bitiyor ya da doğrudan/dolaylı şekilde “neden bu kadar tuhafsın?” gibi tepkiler alıyorum.
Aslında kötü niyetli değilim, sadece biraz çekingenim ve heyecanlanınca ne diyeceğimi bilemeyebiliyorum.
Bu durum özgüvenimi etkilemeye başladı.
Sizce sorun davranışlarımda mı, iletişim tarzımda mı, yoksa ben mi fazla kafaya takıyorum?
Erkekler bir kızda “tuhaf” olarak neyi algılıyor olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer