19 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Erkeklerle konuşurken neden “tuhaf” bulunuyorum?

19 yaşındayım, üniversite okuyorum. Kendimi çirkin bulmuyorum, çevrem de güzel olduğumu söyler. Ama bugüne kadar hiç sevgilim olmadı, hatta gerçek hayatta ciddi bir flörtüm bile olmadı.

Bir erkekle konuşmaya çalıştığımda ya sohbet kısa sürede bitiyor ya da doğrudan/dolaylı şekilde “neden bu kadar tuhafsın?” gibi tepkiler alıyorum.
Aslında kötü niyetli değilim, sadece biraz çekingenim ve heyecanlanınca ne diyeceğimi bilemeyebiliyorum.

Bu durum özgüvenimi etkilemeye başladı.
Sizce sorun davranışlarımda mı, iletişim tarzımda mı, yoksa ben mi fazla kafaya takıyorum?
Erkekler bir kızda “tuhaf” olarak neyi algılıyor olabilir?
19 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Erkeklerle konuşurken neden “tuhaf” bulunuyorum?
Cevapla