Aşık olurum diye erkeklerle konuşmuyorum. Sizce benim yaptığım normal mi?

24 yaşında yalnızca bir tane sevgilisi olmuş bir kızım. Tabi aldatıldım bunu da belirtmek isterim. O günden sonra kendimi aşka kapattım. Erkeklerle de konuşmuyorum. Erkekleri de takip etmiyorum. Hatta erkeklerin yüzüne bakmıyorum. Ve erkeklerin dikkatini çekecek gibi de giyinmiyorum. Bazen çarşaf giyesim de geliyor. 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Tek taşımı kendim aldım. Tek başıma kendim taktım. Girmesinler havayaaa 😂
Güncellemeler
+1 yıl
8 yıldır yalnızım
Aşık olurum diye erkeklerle konuşmuyorum. Sizce benim yaptığım normal mi?
Cevapla