Erkeklerle arkadaşlık kuramıyorum. Sorun bende mi?

Ben sert duruslu biriyimdir.y ani disardan bakar arkadaslarim oyle der :) bu yuzden cok fazla da insanlar yanima yaklasamaz.ozellikle erkeklerle cok da fazla arkadas olamam.mesela bir arkadasim var (kiz) .benim vasitamla tanistigi arkadaslarimla daha samimi olabiliyor.benim yapimda mi sorun var ?benmi arkadaslik kuramiyorum ki ozelliklerle erkeklerle ?sorunum biraz da cekingenlik olabilir belki hic sevgilim de olmadi zaten ama benim istedigim normal arkadaslik yani fakat yapamiyorum sanirim..
Erkeklerle arkadaşlık kuramıyorum. Sorun bende mi?
Cevapla