Erkeklerle arkadaş olamıyorum, ne yapmalıyım?

Ne zaman bir erkekle yakinlasip arkadas olmak istesem benden hoslantilarini belli ediyorlar. Yani etrafıma bakiyorum bir suru kizin erkek arkadaslarida var isin icine ask mesk iliskileri girmeden gul gibi geciniyorlar. Benim hic erkek olan bi arkadasim olmadi. Bir defa da fesatlik icermeyen bi arkadaşlığım olsun istedim. Cok mu sey istedim. Artik gercek bir kiz arkadas bulabilecegime dair inancimda kalmadi zaten. Ask mesk olmadan iliskilerimi nasil gelistirebilirim taktik verin lutfen.

Erkeklerle arkadaş olamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla