Birkaç noktada sizlerin yorumunuza ihtiyacım var, yardımcı olur musunuz?

Bir erkek aşk meşk konularında gurur yapar mı? Ayrılan taraf kız. Bir erkeğe bu çok koyar mı? Kızın numarasını ayrılık süreci sonrasında tutar mısınız? Whatsapp durumlarını hızlıca izler misiniz?

Bahsi geçen eski sevgilimin arkadaşları da hala beni rehberden silmedi bunun bana umut vermesi biraz saçma biliyorum ancak. Ayrıldığımda tüm ekli arkadaşlarından beni çıkartmalarını rica etmiş.

Şu an neden rehberlerindeyim? Soğuduysan, güvenin kırıldıysa ne diye hala hikayelerimi izliyorsun?

Bu gurur nasıl bir şey? Bunun adı gurur mu?

Birkaç noktada sizlerin yorumunuza ihtiyacım var, yardımcı olur musunuz?
Cevapla