Kirilacak birsey yok. Ben de sakalsiz hic iyi degilim ve bunun farkindayim. Hayatimda 2 kez sinek kaydi tras olmusumdur. Biri askerlikle ilgili digeride bir dizide oynamistim onun icin. Bir daha da kesmem 😂
Büyük ayıp etmişin abla sakal erkeğin makyajıdır ayol ehehe
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu kadar kırılacak bir durum değil bence şakadan anlamayan birisi sanırım erkek arkadaşın eğer seni tanıyor kalbini hislerini düşünceni biliyor olsaydı sorun etmezdi demek ko seni yeterince tanımıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kirilacak birsey yok. Ben de sakalsiz hic iyi degilim ve bunun farkindayim. Hayatimda 2 kez sinek kaydi tras olmusumdur. Biri askerlikle ilgili digeride bir dizide oynamistim onun icin. Bir daha da kesmem 😂
Büyük ayıp etmişin abla sakal erkeğin makyajıdır ayol ehehe
Bu kadar kırılacak bir durum değil bence şakadan anlamayan birisi sanırım erkek arkadaşın eğer seni tanıyor kalbini hislerini düşünceni biliyor olsaydı sorun etmezdi demek ko seni yeterince tanımıyor
Demek ki gerçekten çirkin sevgilin.
Yoksa yakışıklı biri evet çok çirkin öldüm der geçer.
Yoo değil gayet yakışıklı
Kızların en büyük yalanı yoo.
Üzülme, ben de makyajsız çirkinim de
Yok affetmiyor
Nasi affettircegini biliyosun
Şakalanmışsın
Ayıp la öyle denir mi
Şaka yaptım ama :(
O sana aynı şekilde yüzündeki badanayi çıkarınca çok kötü oluyosun dese ne hissederdin
Uff biliyorum nasıl affetirebilirim diye sordum zaten pişmanım öyle dediğim icin
Özür dile öp sarıl onu sevdiğini hissettir
Özür diledim 3000 kere yok affetmiyor
Öyle şaka olmaz
Keşke yapmasaydım ya pişmanım aşırı affetmiyor ama
O da biraz uzatmış
Baby face daha iyi bana verebilirsin
Defol git çöplüğüne
Knk baby face sakalsız erkek demek değildir. Baby face doğuştan gelen bir özelliktir bir erkek sakallı haliyle dahi baby face olabilir
Ayıp etmıssın bence dırek yol vermesi lazımdı
Şaka yaptım ama ya :(
şeyyyp