Nişanlimi terkettim sırf arkamdan is çevirdi diye akli selim düzgün yorum yazin kızlarda lütfen yardımcı olsun?

1.5 sene sonra Nisan yaptık seviyorduk hersey iyiydi evlilik hayalleri felan geçmişinde yanlışı olduğunu öğrendim gizlemış benden nasıl kıydı bana be fazla içerik vermeyim. çok öfkeliydim yalvardı birakma beni diye ağladı seviyorum dedi ama bu ihaneti de affedemedim yaklaşık 1 ay oldu ayrıyiz özlüyorum aşkla nefret aynı pistte şu an hiç konuşmuyuruz vicdan azabı cekiyomudur ya da özluyormudur beni kizlardan da yorum bekliyorum..
Nişanlimi terkettim sırf arkamdan is çevirdi diye akli selim düzgün yorum yazin kızlarda lütfen yardımcı olsun?
Cevapla