Kendine gelince parası var bana gelince neden yok?

Arkadaşlar burada 4 yıllık sevgilimden bahsedeceğim kendisi marka giyinmeyi seven kendine gelince verdiği oaralar gözünde gozukmeyen ama bana gekince doğum günümde bile dandik ve ilk karşına çıkan saati alan birisi kalbim çok kırıldı ne yapcam bilmiykrum bagirsam cagirsam maddiyatin önemi mi var edebiyatı yapacak ama durumu iyi tek yaşıyor zaten ve evde bana güzel yemekler yapıyor onlarda masraftan kacinmiyor sadece bana dandik şeyleri layık gormesi zoruma gitti o kadar yılımız var birlikte harcadigimiz. hediye konuşunda çok özensiz yıldönümlerimizde de öyle güzel şeyler yapmaz cimri mi acaba bilmiyorum eğer öyleyse nasıl evlencem
Kendine gelince parası var bana gelince neden yok?
Cevapla