Bu erkek milletinin bir tane bile olsa aldatmayanı yok mu?

aldattıkları insanı hiç mi düşünmezler ne hale gelecek diye? neden eşine/sevgilisine hiç acımıyorlar, bi erkek bir kere aldatır ama kadın bir ömür onun travmasını yaşar, asla unutamaz asla, yarın bi gün kızları olacak ve aynı şey onun da başına gelse ne düşünürler?

Bu erkek milletinin bir tane bile olsa aldatmayanı yok mu?
Cevapla