Bedelli yapan erkek sorumsuz, tembel, korkak, vatanını pek sevmeyen (düşman demiyorum) biri midir?

Kafa yapısıda şu; 6 ay yapanlar hepsi düşmanla savaşmıyor ot yolup komutana dadılık yapıyorsa, üstlerinin abuk abuk muamelerini çekiyorsa neden 1 ay 15-20 güncelde neyse yapmak varken 6 ay yapıp hizmetçilik yapsın nereye gönderileceğinide kendi seçemiyo kesinliğide yok? Haksız mı yani şimdi bu kişi?

Bedelli yapan erkek sorumsuz, tembel, korkak, vatanını pek sevmeyen (düşman demiyorum) biri midir?
Cevapla