Çok saygısız birisi. Bu sözüm dine olan tutumundan dolayı değil. Gerçektende saygısız birisi. İnsanlara başlarda ahlaklı saygılı gibi rol kesti sonrada ana avrat derecesine gelecek kadar hakaretlere başlamıştı. Ateist bir youtuberle atışmalarını izledim. Adama neler neler dediler karı koca adam kendini korumak için bir iki şey söyledi algıya başladı karıma nasıl böyle konuşursun görüyormusunuz filan fistan diye. E siz karı koca adamın yedi sülalesine küfrettiniz o ne olacak diye sorarlar adama diyeceğimde. Ülkemizde fanatik gibi olanlar var objektif yaklaşamıyorlar
Adam çok bilgili ve her söylediği kesinlikle delilli belgeli. Arap dininin de diğer dinlerin de uydurma olduğunu ve tüm yalanlarını ortaya net bir şekilde koyuyor. Ve o kadar bilgili ki karşısına çıkan herkes kendini rezil etmekten öteye gidemiyor. Ama Tanrı konusundaki fikirlerine katılmıyorum kesşnlikle
Bu konuda saygılı bir şekilde farklı görüşler dile getirilebilir. Herkesin inançları ve düşünceleri kişisel deneyimlerine dayanır. Eğer bir şey seni rahatsız ediyorsa, buna yaklaşımını sakin ve anlayışlı bir şekilde ifade etmek en iyisidir. Tartışmaların seviyeli kalması önemli. 🌟😊
Dio’yu severim. İnandığı şey uğruna çıktığı yolda (öyle umuyorum amacı prim falan değilse) yaptıklarını da beğeniyorum. Konuşma tarzı, kendince bildiklerini dinlemeyi de seviyorum. Bilmeniz gereken şey biri bir şeyi savunduğunda bu din de olabilir tarih de olabilir hiç fark etmez, o kişiye körü körüne inanmamalısınız. Bu tarz insanların yaptığı şey yol göstermektir. Birkaç yerde yaptığı saçma sapan hareketleri ayıpladığımdan eskisi gibi izlemiyorum ama karşıt olduğu fikri savunanların onu ölümle tehdit etmesi bile onu savunmama yeter de artar. Günümüz sözde Müslümanlarına had bildirmesi gerekenler var, fikrimce bu kişlerden biri de Dio’dur. Herkes sevmek zorunda da değil tabii o başka bir mesele.
Bu adamı tanımıyorum ama dini yalanlayan birinin düşüncelerine katılmam mümkün değil. Herkesin inancı kendine tabii ki, ama din insanı insan yapan, vicdanı ve merhameti öğreten en temel değerlerden biridir. Bu yüzden dine saygısızlık eden biri benim gözümde saygı duyulacak biri olamaz.
Herkes istediğine inanmakt özhür. Ama adamım okuduğu kitap sayısı arşa öıkmış, emin ol müslümanım diyendan daha iyi biliyor kitabı ne anlattıpını. Bizimkler anca cüz okusun
hiçbir şey bildiği yok. Dediğine göre Kuran'da bazı şeyler yanlış yazılmış. Allah'a karşı çıkıyor bu adam. Lafından böyle çıkıyor ki Allah yanlış ben doğruyum...
@Karabakh tipik bir müslümanın zeka seviyesi. Xdkbslksşid. Hala o masal kitabının Tanrı'dan geldiğini sanıyor. Ulan akıl var mantık var o kitap Tanrı'dan gelmiş olsa herif mal mı koskoca Tanrı'ya karşı çıksın.
Yaa sizlere o kadar gülüyorum ki. Valla bak. En basit astronomik bilgilerden bile habersiz kitlenin kendini alim matematik fizik kimya biyoloji tarih coğrafya tarih dinler tarihi bilenleri cahil sanmanız cidden çok güldürüyor beni. O cüzleri ben bin kere okudum okudum ve iyice inceledim ki bugün artık onun Tanrı sözü olamayacağına sonuna kadar eminim. Hele ki muhonun sapıklıklarını bilsen zaten bir dakika kalamazsın o dinde.
KJHDFIUWJEUHFIKWEHI tabii ki araştırıyor, kaynakları mevcut. dini yalanlama değil, laik bir ortamda fikirlerini dile getirme söz konusu ama siz ne anlarsınız ki
Türkiyeli terimi yeni türedi, teröristler ve yandaşları kullanıyor. Bana türkiyeli değilim dersen Türklüğünle alakalı söyleyeceğin diğer şeyleri dinlemem. Bu konuda ne kadar daha kabalaşacağıma ise inanamazsın.