AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
269Cevap
Tabiki kurarlar , çocukları ve mutlu bir yuvası olsun isterler.. :)
Aynen öyle
ben bile kurmuyosam onlar niye kursun evlilik saçmalıktan başka birşey değil :D
Kuruluyor tabi :) Kızıma baktıkça onu görmek, uyanınca yanağına bir buse kondurmak vs vs güzel şeyler :)
evet hayal kurdum. ama boşuna kurmuşum. nereden bilebilirdim ki az konuşan kadın diye bir şeyin olmadığını.
5 yasındaki bir cocugum şey diyor benim kızım olacak baba olacagım markete giidcem :D diye anlatıyor.. komik şey. işte
ben hayalini kurmuorum. cunku evlilik ciddi bir sorumluluk alabilecegime inanmiyorum
erkekere gelince onlardan ziyade Analari daha hevesli bu işe
Kurmaz olurmuyuz.. bizimde Yüreğimizin kırılma noktası Var ve inceldiği yerden kopmasını bekliyoruz..
Evet. Mesela bir kız çocuğumun olduğunu hayal ederim. Bilmiyorum kız çocukları bana daha sevimli geliyor :)
Kuruyoz ya paso seks düşünmüyoz valla bak. bir fırsatını bulduğumda evlenicem
Fırsat bulduğunda :)
Çevremde o kadar kötü evlilikler var ki.. dayım , ablam , kuzenim , teyzem , halam.. o yüzden evlenmeyi çok isterdim bunları gördükçe isteğim kalmadı
Aynen
@yaramaz_qızz dayım dul teyzem dul , ablamın kuzenimin evlilikleri berbat nasıl isteyelim ki evliliği..
Evet kuruyorum.
Evlilik hayalim ütülü elbiseler , sevdiğim yemekler, sıcak ve sevgi dolu karşılama, mükemmel kahvaltı, aşk dolu öpücükle uyandırma vs.
Biz pek hayal kurmayiz khalese bunun icin bizi yargılamayin. Biz gelecegi duzeysel olarak hayal ederiz. Evlenicem cocuklarim olacak guzel bir isim olucak esimle mutlu olucam gibi.
25 yaşındayım düne kadar 30 dan önce evlenmem derdim ama şimdi ciddi ciddi düşünüyorum. Okul bitti iyi bir işim var neden bekleyeyim ki düzenli bir hayat istiyorum eş çocuk falan :)
Ben kurmuyorum yani düsünüyorum birlikte yasamayı ama evlenme olarak degil evlilik deyince sanki zorunlusun gibi geliyo ve soguyorum
evlilik hayalı kurarken en çok istediğim şey baba olmak :)
Uzun bir süre bekar kalmayı planlıyorum. Evlilik bana göre haddi aşmaktır.
Yok biş sadece sevişip bırakma hayalleri kuruyoz :) delimidir ne..
''Yaş ilerleyince artık bir yuva kurmalıyım'' diyebiliyoruz :)
sizler ve bizler aynıyız sadece cinsiyet farkı var. hepimizde şehvet var, kalp var. bizde tabiki evlilik hayali kurarız.
şuanda kendimi bir evin sorumluluğunu alabilecek kadar güçlü hissetmiyorum. ama 3-4 yıl sonra bu soruya cevabım kesinlikle evet olur.
evlilik çok saçma birşey. bana o kelime gereksiz derecede resmi ve tüm sevgiyi öldüren birşey gibi geliyor. ben genelde sevdiğimiz herhangi bir işi beraber yaptığımızı felan düşünürüm. belki buna mutluluk hayali diyebiliriz.
Babam o kadar çok dile getiriyor ki artık hayali bile midemi bulandırıyor...
Oysaki beni bana bıraksa seneye evlenirdim :)
Kurmasına kuruyoruz da icraat önemli olan. Bu evlilik işleri o kadar kolay değil..
Bilmiyorum hiç denemedim :/
Ben de denemedim :/
hayal degilde... artık evlenmek istiyorum ya... yalnızlık zor
Deme öyle bulursun inş :(
zor :( sevgili arkdaş cevresi ile , iş cevredi ile olru.. benim ark hep evlendi kendi dünyalarıan çekildi , karışamk istemiyolar korkuyolar , iş yerimde hiç kız yok , annem ve kız kardeşimde çöpçatanlık yetenegi hiç yok :) rabbime sıgındım bekliyorum denk gelcez artık nerde denk gelirsek kedar :))
Tabiki kuruyorum fakat önce eskisinden kurtulmalıyım 😄😄😄😄😄😂😂😂😂😂😂👍
Yuhh :D
Eee zorla birlikte yaşayamazsın bende istenmesiğim yerde durmam 😂
Ben kuruyorum çok olmasada sıcak bir yuvam bir kızım bir oğlum inşallah..
İnşallah :)
Niye biz uzayli miyiz. Duygularimiz beklentiletimiz yok mu :) tabi ki kuruyorum. Mutlu bir evliligim ve cocuklarim olsun diye dogru zaman ve dogru kisiyi bekliyorum
kurmazmi boyle diyor , bir ara evlenimde cocugu koyim yeter artik :D
maddi imkanım olsaydı, mezun olur olmaz evlenmek isterdim :)
Evlilik erkeğin duvara tosladığı bir olaydır boş erkekler kurar o ayrı. .
daha karakteri sağlam birini bulamadım ki evlilik hayali kurayim
Biraz para olsa hayal kurardımda par aolmayınca hayallerde yalan oluyor :)
Ağlayarak kuruyorum :D bizede girecek bir gün diye :D
Hangi kizla ciktiysam en gec 2 haftaya evlilik hayalleri kurmaya başlıyo :)
Fazlasyla. Çocukları cok severm. Tam bir aile babasym. Soru su bunu hakedecek birini bulabilecekmiyim
şu zamana kadar kurmadım kızlarında evlilik merakını bir türlü anlayamadım...
Niye yaa ben hala karar veremedim gelinligime :)
adın gibisin haa sende hayal kurarsan ulaşamazsın o gelinliğe. daha yaşın kaç ki amma erken başlamışsın...
yok şu anlık ama kızlar hep benle evlilik hayalleri kuruyor.
Benimle Evlen benimle :P
hahahaahah :D:D:D: eyw ''KARDEŞİM'' ;)
kuruyorum hergun yastiga esim diye sariliyorum bazen oglum diye sariliyorum seviyorum :-)
Anaamm Hilmiii :D
bazen ama erkeklerin hayalleri sonlanıyor kızların huyları orusbuluga yattıkca
Evlilik hayalini biz nie kuralum kurmak sizin onu gerceklestirmek bizim işimiz takiydi giysiydi esyadi orkestraydi arabaydi süsüydü püsüydü makyajiydi kiliydi tügüydü yünüydü ve daha bir çok örnek ;)
Evlenip balayina gidegime bekar kalirim alayina giderim. isim olmaz evlilikle 40 a kadar yolu var
Kuruyorum ama kocasını aldatan kadınları gördükçe midem bulanıyor.
Bu ara bende olmuyor değil, yaşlandım galiba :) Kızlar kadar olmasına imkan yok tabi.
Valla bu yaştan tahmin edebileceğin kişiden daha fazla
Artık vazgeçtim... imza atsam da atmasam da yalnızlık istemek gibi bir hastalık var...
Sizin ki kadar olmasada kendi çapımızda uçuk hayallerimiz vardır
Her kadında evlilik hayali kurmaz genellemeyelim...
İçinde çocukların olduğu bir aile hiç yaşanmayacak güzel bir hayal.
hayatım boyunca vurdum geçtim sonra vuruldum hayalımde yoktu ama oldu evliyim ve halen vurgunum :/
Kuruyoruz da çok pahalıya mal oluyor hemen vazgeçip güzel Manita hayali kuruyoruz :)
öyle bir hayalim yok ama o meşhur "doğru kişi" artık her kimse düşündüre bilirse düşünürüm belki
Belli bir yaştan sonra kuruyoruzdur heralde kuruyoruzdur yani bence kurmalıyız :))
bugune kadar evliliği hayal etmek gibi bir hataya düşmedim çok şükür. allah düşürmesin.
hayatımızın hatasını yapmanın mı hayalini kuralım?(güldürme)
simdiki kızları görünce bizimki zaten sadece hayal olarak kalıyor
Evt ya ne zaman guzel bir cift görsem hemen :) yarama tuz bastiniz yine :)
Evlenip balayına gideceğime, bekar kalır alayına giderim ;)
Ben kuruyorum. Dünya güzeli bir eşim bir kızım bir oğlum olsun istiyorum. Ve merak ediyorum acaba olcak mı diye de merak ediyorum
ASLA :D Ben Bır kızı gördüğümde kalbımın çarptıgını hıssettıgım ılk an :D yatak hayalı kurmaya başlıyorum :D nıtekım sonuçta hep orda bıtıyor :D
sizde yurek varsa bizdede var kndnzi cok kasıyosunz bu konuda kızlar
Merak ettim sadece