Dün mesajlaşırken canım sıkkın demişti.
Normalde hep hemen dönerdi ya da mesaj atardı. 3 saat oldu acaba tekrar arasam mı mesaj atsam mı?
Dün mesajlaşırken canım sıkkın demişti.
Normalde hep hemen dönerdi ya da mesaj atardı. 3 saat oldu acaba tekrar arasam mı mesaj atsam mı?
Merhaba
Evet normalde böyle değilse demek ki yolunda gitmeyen bir şeyler var ya kendi kendi ile bir sorunu var ya ailesel bir sorunu var ya da seninle tam ne olduğunu bilemediği bir şeyler var biraz zaman verebilirsin yalnız bırakabilirsin düşünmesi için nasıl hareket edeceğini edeceğine karar vermesi için biraz zamana ihtiyacı var sanırım çok fazla aramak sormak yazmak bunlar yanlış karar vermesine sebep olabilir
3 gündür yazmıyorum, o da yazmadı
Yazma birşeyler bitmiş demektir
Evsel sorunum var demişti moralim bozuk felan.
Ama bu kadar mı uzun sürer? Bana yazamayacak kadar
İstersen yaz belkide senin yazmanı bekliyordur
O ara yazdım çok canım sıkkın dedi. Konuşma modunda değildi hiç.
Hep beğendi mesajı.
Kararsızım yazma konusunda
Tekrar arama ama mesaj atabilirsin En azından nasılsın ne yapıyorsun gibisinden açmadığı için hesap sorma zaten çünkü sürekli dönen biriymiş aramalarına mesajlarına falan o yüzden öyle hemen bir kerecik açmadı yazmadı diye bence üzerine gitme zaten canı sıkılmış muhtemelen kafası onunla meşguldür ona birazcık zaman var en azından birkaç saat daha sonra sana dönecektir En azından sana mesaj atacaktır
Mesaj attım. Anında cevap verdi. Uyuyordum uyucam dedi sonra ararım dedi ama aramadı gece geç olunca tekrar yazdım çok mu kötüsün diye evet dedi yalnız kalmak istiyorum.
2 gündür bu modda. Yanındayım canım diye destek mesajları attım ama ya mesajımı beğeniyor ya sağol diyor.
Dün bir de uyuyacağım dediği saatte instagramdan istek attırdım birine ve anında kabul etti. Anlamıyorum sanki ben çıkardım problemini
Tekrar aramak yerine mesaj atabilirsin. Belki müsait olamadığı için senin aramana cevap verememiş olabilir. Veya kafasını dinlemek istiyordur, aramalarına o yüzden cevap vermemiştir. Mesaj atmayı dene belki mesaj atarsan geri dönüş yapabilir 😶
Herkesin belli dönemlerde illaki yalnız kalmaya ihtiyacı vardır diye düşünüyorum. Bence canı sıkkınsa ve şu zamana kadar dönmediyse kendi içinde bir şeyle boğuştuğunu düşünüyorum. Şahsen ben de öyle oluyor. Bu olayı atlattıktan sonra döner. Arama konusunda ısrarcı olma bence. Mesaj olarak aradım ulaşamadım iyi misin gibi bir şey yaz derim
Ailevi sorunlarım var dedi.
Biraz yalnız kalmak istiyorum müzik dinleyip düşünücem demişti dün
Ailevi sorunlarım çok olmadı bu yüzden empati yapamıyorum o konuyla ilgili. Ama müzik dinleyip düşünürüm konuları ben de. Neden bilmiyorum ama erkeklerin hepsi aynı şekilde yapar. Ve gayet sağlıklı olur aslında. Yapabileceğin bir şey olup olmadığını sorup kendi haline bırakman en mantıklısı diye düşünüyorum
Dün sordum yok dedi.
Ne kadar sürer ki? Ara ara yazıp aramam çok üstüne düşmeden rahatsız eder mi?
Yani ben onun gibi değilim canım sıkkın olunca paylaşmak isterim.
O yüzden sorma ihtiyacı duydum
Şöyle söyleyim kızlar sorunlarını paylaşmayı daha doğru bulur ve belki de daha sağlıklı gerçekten. Ne kadar süreceği ona ve duruma bağlı. Ama ara sıra sorman merak etmen çok normal. Aynı şekilde onun yanında olduğunu belirtmen de çok iyi bir hareket olur. Ne olursa olsun değer verdiğin insanın iyiliği senin için de önemli
Tabii ki sıkacak değilim aklım onda kalıyor.
Buluşma teklifi etsem yani biraz kafasını dağıtır belki. Sıkıntı mı sence?
Zaten sorunu konuşup konuşmamak ona kalmış ben teklif ederim. Ama kafa dağıtması için isterim.
Az önce yazdım uyuyordum dedi
Uyucam çok uykum var diyor. Akşama ararım dedi ama hani hiç bi canım vs bi ifade yok. Soğuk
Yani şöyle eğer hani bana soğuk bi durum da olsa söylerdi. Konuşmak istemiyorum felan derdi.
Cevap
12Cevap
Merhaba, biraz daha zaman verin kendisine yani 1 gün en azından müsaade edip sonrasında aramanız daha doğru olur diye düşünüyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Dün akşam zaten kendi haline bıraktım. Bugün öğlen aradım
Uzun zaman geçince iyi misin merak ettim diye yazdım. Çok uykum var uyucam diyor. Sanırım canı bayağı sıkılmış.
Yarın buluşma teklifi etsem kafasını dağıtmak amaçlı sıkboğaz mı ederim?
Anladım o zaman buluşma teklifi etmeniz uygun olur yani ben olsam öyle yapardım.
Bakalım akşam arıcam dedi ararsa..
Aramama ihtimali de var tabii
Hayırlısı olsun hakkınızda.
Yazmayın bence belli ki kendisiyle baş başa kalmak istemiş, kendini toparlayınca nasıl olsa size dönüş yapar...
Yazma !
Yapmayın öyle şeyler.
Sorununu senle konuşup derdini anlatmayan insan ketumdur , ketum insan ise zaman kaybıdır. Ve insanın en değerli şeyi sağlıktan sonra ‘ zamandır ‘ . Zaman tüketme.
Not : böyle sorularda çok hüzünleniyorum kendimi gençliğimi toyluğumu görüyorum birbaşkasının da benim yaptıklarımı yapması akabinde filmin sonunu bilmek beni filmdeki oyuncu için endişelendiriyor bilmem anlatabildim mi
Farkındayım ama bazı insanlar içine kapanır herkesin tepkisi aynı olmaz ya. O yüzden
Bazen insanlar üzücü bir olay yaşadıkları zamanlarda kendileri söylemeden karşı tarafın aramasını bekler. Belki sevgilinin de böyle bir isteği olabilir. Onu ne kadar düşündüğünü bu sayede öğrenmeye çalışıyor dahi olabilir. Bence vakit kaybetmeden arayıp halini hatrını sor. Eğer yalnız kalmak isterse de anlayış göster.
Dün yanındayım diye mesaj attım.
Bugün de desteğimi anlasın diye aradım ama cevap vermedi uzun süre mesaj attım iyi misin diye uyuyordum dedi ve çok uykum var uyucam dedi
Anlayış göster. İki gün yalnız bırak.
Benim 3 senelik güzel giden bir ilişkim vardı son 1 ay baya canı sıkkın aramaz mesaj atmaz ben üstüne düşüyordum ailevi sorunlarım var canım sıkkın uyuycm kafam biraz dinlensin vs derdi ve sonumu aldatıldığımı öğrendim. Umarım canım gerçekten dediği gibidir ve benimkinin karakteri ile seninki aynı olmaz
İnşallah öyle bi şey yoktur
İnşallah bir kaç kez yanındayım elimden gelen birsey varsa yaparım anlat dinlerim vs gibi konuş sonra geri çekilme yap bak bakalım bir koku geliyor mu boynuna ama sakın kendini salmasına izin verme
Eğer canının sıkkın olduğunu söylemişse bence yazmamalısın veya aramamalısın, kafasını toplayıp kendini iyi hissedince sana dönecektir.
Tamam ama dün bıraktım mesela. Az önce mesaj yazdım uyuyordum dedi çok uykum var.
Tabii ki zaman tanıyorum ama depresyona da düşsün istemem. Sonuçta günlerce oturup düşğnecek değil
Bilemiyorum bu onun sorunu benimki sadece naçizane bir öneri ama insan bazen yalnız kalmak istiyor en ufak bir sorunu bile büyütüp günlerce takabileceğimiz anlarımız oluyor maalesef siz bilirsiniz isterseniz yazın 🤷🏻♀️
Sevgilm on dk yazmayınca 20 defa ariyom ben😂😂😂😂
Abartı değil mi😂😂 gerçi bi sorun varsa ben 10 dk yazmasam arar durur
Yoo darla aşkım ya
3 saat olduğuna göre oyun oynuyordur bence başka bir sebebi olamaz
bence mesaj yaz, canının sıkkın oldugu bi konu varsa paylasabilcegini falan soyle, yanında oldugunu hissettir. iyi hissettiğinde cevap verir zaten diye düşünüyorum
Söyledim dün benimle paylaşabilirsin diye.
Bugün de sesli olarak söylemek istemiştim
İstemiyor demek ki üstüne gitme
Olabilir, istemese sonra ararım felan derdi ama.
Hiç bu kadar uzun olmamıştı.
bence arama ama nasıl olduğunu merak ettim iyi misin endişeleniyorum diyebilirsin
Arama da yazma da bence sıkkınlığı geçti mi sana yazar ben çok düştüm bu hataya çünkü hiçbir zaman da değerim bilinmedi
Yoo canım sıkkın demiş zaten. Bırak biraz düşünsün. O biraz kendine vakit ayırsın
Ara kardesim dönmemek ne demek en uyuz olduğum konu
Uyuyormuştu. Uyucam diyor çok uykum var. Bayağı canı sıkkın heralde
😂😂yok yok yapmaz
Öyle bi şey olsa beni mumla arar :)
Valla napıyım. Ben o kadar emek veriyorum. Böyle bi şey yapıyorsa yazık yani.
Arkadaşlarım hep der bu çocuk senin gibi birisini bulamaz diye.
Ne diyim ben iyi niyetimi sundum kendi bilir
3 saattir dönmediyse ara
Biraz ısrarcı olur müsayit olunca arar telaş etme
Arama bence bırak o arasın seni. Aramazsa da keyfi bilir
İş üstündedir rahat birak 😊 isi bitince aksamina döner
Ne alaka ya!
😂😂guven bana
Herkesi kendin sanma.
İlk defa böyle bir şey yapıyor
Yok ben öyle birisi olmadigim icin diyorum.. ve sende diyorsun iste ilk defa...
Ara tabikide
Tekrar arama bekle o arasin
arama
Arama
1 gün geçse bile arama bırak o seni merak etsin 4 gün haber alamazsan yazacagin mesajı soylicem
Neymş mesaj
Canım çok sıkkın yalnız kalmak istiyorum diyor
İşi vardır
Uyuyormuş.
Bayağı canı sıkkın heralde. Napıcam bilmiyorum
Uzak mesafe ilişkisimi yaşıyorsunuz
Bazen evet bazen hayır.
2-3 gün aynı yerdeyiz
Arada birbirinizi ozleminizde fayda var..
İşi vardır bekle
Çok beklemişsin aman aman bizde 3 ay oldu sandık
At bence
Bence don aski sevgilin sonucta
Mektup yaz
Başkası var
tabikide dönme
112'yi ara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?