Sevgilimi aradım, 3 saattir dönmedi. Tekrar arasam mı yoksa ısrarcı mı olurum?

Dün mesajlaşırken canım sıkkın demişti.

Normalde hep hemen dönerdi ya da mesaj atardı. 3 saat oldu acaba tekrar arasam mı mesaj atsam mı?

Sevgilimi aradım, 3 saattir dönmedi. Tekrar arasam mı yoksa ısrarcı mı olurum?
Cevapla