3 günden beri konuşmadığımız sevgilimi aramamam Lazım lütfen yardım edin?

Kavga ettik 1 seneye yakın ilişki.. ilk defa 3 gündem beri konuşmuyoruz. Yoğun ve morali bozuktu bazı şeylerden dolayı. benim de bir sebepten ötürü moralim aşırı kötüydü. yanımda olmasını destek olmasını ona ihtiyacım olduğunu yanıma gelmesini istedim. kahve içelim dedim dışarda. Onu denediğimi düşünüp gelmedi keyifsizim falan dedi. Kavga ettik aşırı o gün. Ertesi gün aradım. Genel olarak hayatının aşırı yoğun olduğunu iş hayatının ön planda kaldığını benim ikinci planda kaldığımı , ev sahibinin evden çıkartmak istediğini aşırı keyifsiz olduğunu , yalnız başına bazı şeyleri halledebileceğini söyledi. (Doktor kendisi) bende birbirimizden mi vazgeçelim ben senin yanında olmak istiyorum destek olmak istiyorum dedim. O da kafa dağıtmaya ihtiyacı olduğunu vs söyledi. Orta noktada nasıl buluşucaz düşünelim her şeyi dedim. O ben düşünücem her şeyi dedi. Ayrılmak mi istiyorsun dedim. Hayır seninle hiç konuşmamak beni çok mutsuz eder dedi. Tamam düşünelim bende her şeyi düşünücem dedim. Küs gibi olmayalım haberleşiriz birbirimizin nereye gittiğinden haberimiz olsun dedi. Görüşürüz dedik kapattık. Ne o mesaj attı aradı. Ne de ben. Kaybetme korkusu hiç yok onda. Ben üzüntüden mahvoldum. Benim aramamam yazmamam beni aramasını sağlar mı? Ne yapmalıyım aşırı arayasım geliyor ben çok seviyorum onu
3 günden beri konuşmadığımız sevgilimi aramamam Lazım lütfen yardım edin?
Cevapla