Yazmamak için zor tutuyorum içim içimi yiyor ne yapıyım?

Erkek arkadaşımı denemek maksatlı acaba benimle ilgileniyo mu merak eder mi diye bana karşı tutumunu görmek için

sabah işe gitmişti en son görüşürüz yazdı bende mesajına öğle vakti görüldü yaptım

bu saate oldu yani 20:40 bana yazmadı bende ona yazmadım

kendimi zor tutuyorum ve üzüldüm

NE YAPIYIM 😔

Yazmamak için zor tutuyorum içim içimi yiyor ne yapıyım?
Cevapla