Herşeyi içime atmaktan yorulduğum için deftere yazıyorum iyi kötü fark etmezsizin iyi mi yapıyorum yoksa kötü mü?

Herşeyi içime atmaktan yorulduğum için deftere yazıyorum iyi kötü fark etmezsizin iyi mi yapıyorum yoksa kötü mü?
Cevapla