Hangi kızı beğenirsem beğeniyim en sonunda zaten bana bakmaz diye konuşmaktan vazgeçiyorum. Mantıklı bir hareket mi?

22 yaşındayım sanırım incel oldum artık ya hiç sevgilim de olmadı daha.

Hangi kızı beğenirsem beğeniyim en sonunda zaten bana bakmaz diye konuşmaktan vazgeçiyorum. Mantıklı bir hareket mi?
Cevapla