Hangi kızı beğenirsem beğeniyim sonuç olarak o kız bana bakmaz diye konuyu kapatıyorum normal mi bu?

Düşünüyorum açılsam mı açılmasam mı diye sonuç olarak her zaman o kız bana bakmaz diyip açılmamaya karar veriyorum nereye kadar gider bu böyle artık bir sevgilim olsun istiyorum

Hangi kızı beğenirsem beğeniyim sonuç olarak o kız bana bakmaz diye konuyu kapatıyorum normal mi bu?
Cevapla