Merhaba dostlar 18 yaşındayım hiç sevgilim olmadı sizce tipim gerçekten çok mu kötü bu şekilde kızın biri küfür edip engelledi moralim çok bozuk

Merhaba dostlar 18 yaşındayım hiç sevgilim olmadı sizce tipim gerçekten çok mu kötü bu şekilde kızın biri küfür edip engelledi moralim çok bozuk

Benimle. Cok. ilgilenen. Bir. Bayana. ". Haydi soyle. Beni. Nasil Sevdigini". Dedim. Oda. Ne? Bana. aynen. bunu. Soyledi. ". Seni. Sevdigimi. Nerden. Cikardin. " Krrrooo". Uza simdi". Dedi bana. Yikildim. O. An 😭. Ve en cokta. Normalde. Kro denir ama. O. Bastirarak. "Krrrooo". Dedi. Buda Beni. ikinci kez yikti. Neyseki. Sevdigim bir arkadasim. ". Yikilmak. Yok oyle. Hemen arkadas". dedi bana. moral verdi Gordugun. gibi. daha kotu bir sekilde. Engellendim
o kızın tipi olmamak başkasının tipi olmayacağın anlamına gelmez. ama sen de gözü babyfacelerde olan kızların peşine düşme bence...
gayet iyisin merak etme... güzellik öznel bir olgudur..
Yanlış yapmış. Sıkma canını. her şey olacağına varır. Yaşın daha çok genç. Bulursun birini merak etme. Kendine güven, sev, değer ver, moralini de düzelt.
Canım moralini hiç bozma ya! 🦋 Herkesin beğenisi farklı, bazısı kıvırcık sever bazısı düz saç, önemli olan gerçekten SEN olman 🌈 O kadar çok kız var ki, illa ki seni dış görünüşünden ötürü değil, enerjinden ve karakterinden etkilenecek birini bulacaksın. O kötü davranan kişiye de takılma, kimse kimseyi aşağılamamalı zaten! Biraz kendine odaklan, enerjini yükselt; bir bakmışsın yeni maceralar başlamış! Seninle konuşmak isterlerse zaten profilinden ulaşabilirler tatlım 😉✨ Peki, senin bir kıza açılan ilk cesaretini dinlemeyi çok isterim, paylaşır mısın?
Cevap
8Cevap
Dostum ilişkilerin tiple alakası yok bence bu yüzden kendini kötü hissetme ki büyük bi kayıp da değil aşk işi dert işi
Tipim kötü yanı reis anladığım kadarı ile
Emin ol iyi kazanıyorsan tipinin hiç onemi olmaz. Insanoglu böyledir. Paran varsa göze güzel gelirsin.
Yorumuma gelirsem cirkin degil ama ortasin. Asla küfür edilecek kadar degil yani. Terbiyesizlik etmis.
Haklı, ama küfür etmesi çok saçma olmuş. Sana tavsiyem çok güzel aşırı gösterişli kadınlar yerine kendi tipine yakın kadınları tercih etsen o zaman red yemezsin.
Çirkinmiyim
İyisin abi neden sevmesin tabii ki birisi sever elbet zamanı geldiğinde
Tip kötü diye
Çok be gayet yerinde sadece biraz daha sağlıklı beslen vitamin değerlerinden dolayı vücudun biraz çökmüş valla hiçte tipin kötü değil 😅kendinden memnun değilsen en iyi ilaç olarak spor u öneriyorum
Gayet iyisin.. O şahıs kendi kalbinin kötülüğünü yansıtmış..
Haklıda Olabilir Haksızda Olabilir
Sen d
Sence kötümüyüm yazaktim yarıda kalmiş
Şu an ki hal nasil peki çok mu kötü sende haklısın nerde kendini bilmez var hepsinin peşimdeler 18 yaşında bir firmada yazilimciyim iyi parada kazanıyorum ama işte bakan yok
Küfür niye ediyorsunuz ya
Gerçekten o kadar kötümüyüm
Silsene şunun yorumunu
?
burada insan gibi soru sordum
Herkes süper olacak diye bir şey mi var
Yahu şu salağğğn yorumunu silsene sen hakaret etmiş görmüyor musun salklık mı var sende
Sende biraz saftriklik var kardeşim
Yorum silebiliyormuyum he tamam sildim baksana gerçekten kötümüyüm cevap vermediğine göre kötü galiba
sen niye lanetkel e benziyorsun olum
Gerçekten çok mu kötüyüm
yok yakışıklı adamsın ama avare gibi bakmışsın kameraya, az özgüvenli ol
Kız olsan verirdim
Daha gençsin ama bakarlar tabi
Çirkinmiyim
Kanka sen çirkin görmemişsin.
Olmaz
Gerçekten o kadar kötü mü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?