Tipsiz olduğumu düşünüyorum, hoşlandığım kıza açılıp reddedilmeyi mi göze almalıyım?

Ben tipsizim 32 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı. Bildiğiniz üzere kadınlar tipsiz bir erkeği erkek olarak bile kabul etmiyorlar. Kadınlar için tek kriter dış görünüş, tipsiz erkekleri arkadaş olarak görüyorlar. Ben de bunları bildiğim için hayatımda hiç denemedim. Deneseydim de reddedilirdim sonuçta tipsizim. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce bir erkek tipsizse deneyip reddedilmeli mi yoksa hiç denemese daha mı iyi?

Tipsiz olduğumu düşünüyorum, hoşlandığım kıza açılıp reddedilmeyi mi göze almalıyım?
Cevapla