Karım gözümün önünde herifle flörtleşti resmen. Kavga ettik, kardeşimde kalıyorum. Haksız mıyım?

Bi sıkıntı oldu karakolluk bi durumumuz vardı. Ben gözaltındayken eşime falan haber vermişler işte. Eşim geldi imzalar falan. Polis bana bilgilendirme yaparken karım bi polis adamla konuşuyodu adamın hali tavrı bi garip gülüşmeler falan çok sinirlendim yanına da gidemiyorum durduğu yerde delirdim. Polis gideblirsin diyince tuttum kolunu çıktım. Sorunca senin durumun hakkında konuşuyorduk siciline işler mi falan diye konuştuk dedi. Niye güldünüz o zaman cevap yok tabii. Kavga ettik çıktım gittim kardeşim de kalıyorum haksız mıyım? Abartıyo falan demeyin karımın da böyle üniformalılara ilgisi vardı bekarken insan bi kıllanıyo. Ama evden gitmek falan fazla mı? Haksız mıyım?

Karım gözümün önünde herifle flörtleşti resmen. Kavga ettik, kardeşimde kalıyorum. Haksız mıyım?
Cevapla