Görümcem beni kıskandırmak için eşimin elini tut bende kızdım ve tartışma çıktı sorun ben miyim?

Önceden belirteyim biz eşimle ikimiz de urfalıyız ama Urfa'nın dışında bir yerde yaşıyoruz., Eşimle evlenilir daha bir ay bile olmamış gezmeye çıkmıştık Urfa'ya gidiyorduk sonra eşim annemi de aldı görümcemcem de Urfa'da yaşıyor sonra çarşıya gittik eşimin elini tuttum bıraktı , eşim benim elimi tutmuyordu sonra ben de görümceme dedim ona söylesene elimi tutsun dedim. Sonra biraz zaman geçtikten sonra baktım görümcem eşimini tutup önden gidiyor Bir de arkadan bana bakıp gülüyor. ben de kızdım ne konuştum ne bir şey yaptım sonra orada eşim tartıştık bağırdı falan. Sonra üzerinden birkaç gün geçti görümcem bana geldi dedi sen orada nasıl öyle yapmışsın bilmem ne beni kardeşimden kıskanıyorsun siz de sorun ben miyim bu arada görümcem 40 yaşında. Annem diyor çok tepki vermiştin normaldir

Görümcem beni kıskandırmak için eşimin elini tut bende kızdım ve tartışma çıktı sorun ben miyim?
Cevapla