Eşimi çok fazla kıskanıyorum bana kızıyor benden soğudu mu?

Bir yere gidecekse yanından ayrılmiyorum her gece sarılsın istiyorum sürekli sarılıyorum temas etmeyince sinirleniyorum hasta olunca hergun çikolata kek pasta aldirtiyorum almayınca küsüyorum trip atıyorum.

Hoşuna gidiyor ama bazen de somurtuyor git yanımdan diyor anlamıyorum

Eşimi çok fazla kıskanıyorum bana kızıyor benden soğudu mu?
Cevapla