Eşimin 21 yaşındaki erkek kardeşiyle kavga ettim?

Eşimin ajansı var ve bende eşimin erkek kardeşide birlikte çalışıyoruz ajansın arka tarafında odada ben oturuyorum ajansa kimin girip çıktığını görmüyorum en arka odada olduğum için ve her akşam eşimin kardeşinide biz götürüyoruz evine 2-3 hafta öncede kardeşinin bi arkadaşı iş öğrenmek için işe başladı stajyer gibide düşünebilirsiniz her akşam arkadaşıda bizimle geliyor evi yolumuzun üstünde diye pazartesi günü eşimin işi uzadı çıkış saatimizde gelemedi buraya Ben odamdayım içerde onlar var zannediyorum Eşim 7 ye doğru geldi beni aradı in aşağı hadi diye Bunları çağırıyım diye odalarına girdim çıkmışlar bana haber etmeden Pencereleri açık Çayın fişi çekilmemiş İnsan bi demezmi biz çıkıyoruz yenge haberin olsun falan diye Ben dün işe gelmedim rahatsızdım Bugün geldim Eşim, kardeşi, o arkadaşı bide yemek yapan kadın var yemek yiyoruz Bu ikisine niye pazartesi günü bana haber etmeden çıktınız dedim kardeşi niye söyleyelim dedi Pencereler açık çayın fişi takılı Siz çekmişsinizdir diyip bakmasam sabaha kadar öyle kalacak dedim Sonra odama girdim Eşimde yanımda oturuyoruz arkamızdan çıkmış gelmiş kardeşi Niye haber verecek ben sana mesaim bitmiş çıktım diyor Ben yüksek sesle söylemişim Ben onunla öyle konuşamazmışım Eşim döndü abim insan ben çıkıyorum der ne var bundan dedi Eşime diklenmeye başladı bende uzamasın diye tamam Hüseyin diyordum tam bana bağırdı galiba sinirden tam hatirlamıyorum bende ona bağırdım büyüğün var karşında saygılı konuş dedim bağırarak vurdu kapıyı çıktı Eşimde gelmiş bana kızıyor niye öyle azarlar gibi söyledin yanına çağırıp öyle söyleseydin diye 2 dakika kendinizi yerime koyun 1 saattir akşam vakti koca ofiste yanlızmışım ve bunu odadan çıkınca öğreniyorum siz ne hissedersiniz dünki velet iş yerinde çalışanların olduğunu bile bile bana bağırıyor o kadar nefret doluyum ki anlatamam
Eşimin 21 yaşındaki erkek kardeşiyle kavga ettim?
Cevapla