Erkek arkadasımın ablası bizi ayırdı. nasıl davranmalıyım sizce?

Selam arkadaşlar.29 yaşındayım. Ben en yakın kız arkadaşımın erkek kardeşiyle 2 yıldır birlikteyim ve evlenmeye karar verdik. Sevgilim 36 yaşında. Ama kız arkadaşım (yani sevgilimin ablası) ona güvenip zamanında anlattığım herşeyi, bütün eski erkek arkadaşlarımı sevgilime anlatmış ve sevgilim de bu sebeple benden ayrıldı. Senle evlenmem dedi. Ki ben ona fazla detaya girmeden eski sevgililerimi anlatmıştım zamanında. Ama biz evkenmeye karar verince kız bire bin katarak anlatmış. Ve kız hala benimle arkadaş kalmak istiyo. Bizi ayırdığına mı yanayım, ikiyüzlü olmasına mı yanayım hala kızın hiçbiiey yokmuş gibi benle konuşmasına mı yanayım. Sevgilim de bu kadar şeyden sonra bana ettigi laflardan sonra hala arıyo mesaj atıyo özür dilemiyo evlencez demiyo ama görüsmekistiyo, ben de konuşmuyorum cevap vermiyorum. Sizce ikisine de ayrı ayrı nasıl davranmalıyım. Tesekkurler.
Erkek arkadasımın ablası bizi ayırdı. nasıl davranmalıyım sizce?
Cevapla