İlk adımı sen at
Hayır onu bekle
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eğer ki bu konuda kendi duygularından oldukça eminsen, aynı zamanda karşındaki insana bu güveni bu sevgiyi tam anlamında verebilecek yarı yolda bırakmayacak bir kapasiteye sahipsen ilk adımı sen atmalısın, ancak şunu iyi belirle bu çocukça bir heves yani geçici bir his Duygu ise karşındaki insanın da duygularını düşünerek hareket etmelisin.
İlk adımı erkek atacak kafasında olan hiçbir kıza yaklaşmam bile. O yüzden bu kafadan kurtulup ilk adımı atmalısın. Devir değişti, ay mendilimi yere atayım peşimden gelsinler devri geçti. Hoşlanan kadın da olsa erkekte olsa söylüyor. Söyleyecekte yoksa bir bakmışsın seni kuşu senden cesaretli başkası kapmış. Klasik laftır: "Seviyorsan git konuş bence"
Korktuğundan eminsen açıl üzerindeki yük kalkmış olur. Sürekli "acaba" diye düşünmektense açığa çıksın ki yoluna ona göre devam edersin..
Cevap
35Cevap
İlk adımı sen atmalısın
Atabilirsiniz bence seviyorsanız
Bence at ama yani sevgili veya cikma isini erkege birak sen sadece ona guven ve cesaret vermeye calis konusmalarinla belli et o zaten gec anlar senden korkuyosa o yuzden doz konusunda abartiya gidebilirsin
İlk adımdan kasıt burads git açıl demeyelim. İlgilen ilgilen. Sorular sor onu daha yakından tanımaya çalış. O zaten açılacak sana.
Beklemeni tavsiye ederim. Severse ila ki kendisi gelir.
Ilk adımı sen at ki ilerde pişman olma..
Denemekten bir şey kaybetmezsin ilk adımı sen at bence
at adamı vallahi şu an bir kadın saçlarımı okşamasını çok isterdim
Neden korkuyor ki senden sen öcü müsün?😅 ilk adımı sen at.
İlk adım hep karşıdan eklenirse belki de o adım hiç atılmayacak ve fırsat kaçacak...
Aynen
İstiyorsan eğer adım at hayır dese bile en azından aklında kalmaz
Ne için korkuyor 😅
İçinde kalmasın at. olmazsa da bir şey olmaz denemiş olursun en azından.
Çekiniyor desek daha doğru ama cesarstli olsun o da yav çıkıp desin seviyorum seni kızım diye
Nasıl bir korku bu? Neyinden korkuyor? Niye benden hoşanıp adım atan yok? :(
Neden korkuyor anlamadım? Hem ilk adımı kızlar atmaz mecbur çocuktan atmasını bekleyeceksin
Bu hayatta bir saniyenin bile garantisi yokken böyle şöyler için pişman olmamak gerekli diye düşünüyorum
İşte bundna korkma duygularını itiraf etmek rezil olmak değildir aksine büyük bir cesarettir. Çoğu insna korkça duygularını saklar ve karşısındaki insanı bu sebepten dolayı kaybeder
Moral değil aslında gerçekler ama sende sağ ol
Cesareti olmayan erkekle neden görüşesin balım senin için cesur adımlar atabilecek biri yakışır yanına
Seviyorsan git konuş ve açıl kızı erkeği olmaz aşkın sevginin
En fazla ne kaybedebilirsin ki bence adim at hem daha da güzel bir şey olabilir
Senden korkuyorsa beklemen saçma olur bence gidip konuş
Seviyorsan ilk adımı attığının bi önemi yok
Bu saplantılı bir ilişkiye dönebilir adım atma ve bir süre arkadaş olarak takıl.
Hoşlandığın kişi senden mi korkuo? Knki insan değil misin mk nie senden korkuo
Sen öcü müsün nesin? Sende kaçıyor sa adamın belki sevdiği vardir
Babanla ters düştüyse hiç uğraşma.
Konuşsan da ilişkinin geleceği yok gibi.
Niye korkuyor naptın ona
senden nıye korkuyor
Hiç durumu açıldı bence
Kanını emmeyimi teklif edeceksin.
Otur oturduğun yerde. Kadınlık bitmiş bitmiş
Korkuyor derken?
Hayır. Onun atmasını bekle.
Bekle bence
#Hükümdar
Niye korkuyor?
Niye korkuyor
Himm
Ok
Bu durumda senin ilk adımı atman lazım
Neden senden korkuyor?
Açılmalısın
Ne bekliyorsun kaçmasınımı
İlk adımı at
İlk adımı erkek atmalı
Evet
İlk adımı sen at
bu bildirim neden bana geldi
Kimseyi bekleyemem olursa olur olmazsa olmaz
Birileride beni sevse
Seviyosan durma hislerini söyle bişe kaybetmezsin
Ona attırmaya bak
At benxe
Niye korkuyor
Hayat beklemeye değmez
Evet
Nasıl korkuyor
:D he cesareti yok yani yanına gelmeye
Şimdi konuyu tam olarak bilmiyorum da.. sen gelmesi için konuş yani korkma falan de teselli ver garibe
Uzaktan kesiyorsa ne anlamı var ki 😀 sen git konuş de ki baktım senden adım gelmiyor senin yerine ben adım attım de sen adamsın ya hani de😂
Kendi bildiğini yap daha iyi.
😂😂 ula ergenyus
İyi ne güzel çocuğa sakla😀
Okeyy
Ne uzmanı 😀
Nerden biliyon
Yav ne alaka 😀
Burç ne
Kaybetme
Hayat kısa
Atabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?