İlk buluşma korkum var, beni beğenmezse diye.. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar. Biz bu çocukla aynı sınıftayız alsında birçok kez aynı ortamda da bulunduk ve sürekli mesajlaşıyoruz ama hiç yalnız kalmadık. Beni seviyor ve buluşmak istiyor. Ancak ben daha önce hiç karşı cinsle randevulaşmadım ve sanırım kendimi bu konuda özgüvensiz hissediyorum. Yüzümde beğenmediğim çok fazla detay var, burnum kemerli ve dişlerim yamuk. Arkadaşlarımla konuştuğumda gayet güzelsin, detaylara takılma vs diyorlar ancak objektif olamadıklarını düşünüyorum. Bu hep böyle edecek diye çok korkuyorum.(22 yaşındayım) Siz Bu konuda bana dürüst bir tavsiye verebilir misiniz?

İlk buluşma korkum var, beni beğenmezse diye.. Ne yapmalıyım?
Cevapla