Flörtüm olmayınca kendimi aşırı yalnız hissediyorum. Bunu nasıl çözebilirim?

Hep konuştuğum birileri oluyor, olmayınca çok kötü hissediyorum, yalnız boşlukta gibi. Hobileri olan, güzel bi bölümde okuyan biriyim. Yani uğraşlarım var, kendime de vakit ayırıyorum bunu o yüzden belirttim. Temelde yatan bi travma ya da eksikliğim var sanırım. Bunu nasıl çözebilirim?

Flörtüm olmayınca kendimi aşırı yalnız hissediyorum. Bunu nasıl çözebilirim?
Cevapla