AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Evlatlık edinin eğer birbirinizi seviyorsanız çocuk olmuyor diye ayrılmak saçma.
O kadar mı yani? Sırf bu yüzden mi
Evlatlik istemiyor
Gzldn çksam glr msn sohbet edip dertleşmrk için?
Burasi iyi
Dertleşiriz sırdaş oluruz
Sen bana anlat ben sana, lütfen 😊
Burdan
Bunun için ayrılması snce mantıklı mı
Degil tabi
Cnsellik yolunda gitmemiş olablr mi belki?
Sebep o olablr mi
Hyr ondan degil cocuk istiyor
İyi ama seni seviyorsa bi evlatlık edinir demek ki sevgi bağı kuvvetli değilmiş aranızdaki
Demek ki
Ailen arkanda mı sana sahip çıkıyorlar mı
Sahip cikiyorlar
Bu saatten snra belki anne baba evine gitmek de zor olabilir
Allah yardımcın olsun
Olsun yani ne yapalim boyle gerekti
Evet. Çalışıyor musun , meslek var mı yoksa edinecek msn
Mesegim yok lise terkim bir ise girmeye calisacagim artik
İnş bi iş bulursun en azından meşgul falan olursun kafanı dağıtırsın
Yoksa sürekli aynı şeyleri düşünüp üzüleblrsn
Devlette psikolog da vardır destek alablrsn bu süreci atlatmada
Umarim
Boşan yoksa sana sevgi göstermicek ve sen daha fazla üzülceksin
yani çocuk sahıbı olmak baba olmak hakkı ama yaptıgını duysual olarak dusununce yanlıs buluyorum bu yuzden bosanılır mı ya deprem oldu annesı babası olmayan onca cocuk kaldı alın bı tanesını bakın
Kaç yaşındasınız soylediginizle yaşınız tutmuyor da
Olmadı mı olmuyor ama bu ısrar nedir onu anlamıyorum. Herkes ister evliliğini meyvelendirmek ama olmuyorsa ısrar etmenin bir anlamı yok sevgiyle birbirinize bağlanmanız gerekir
Eşinizin sevgisinden şüphe ettim bunu okuyunca, bir aile olmak için illa ki çocuğunuzun olmasına gerek yok eğer böyle bir teklif sunduysa bence kabul edin sizi tek kalemde sileni siz de silin.
Geçmiş olsun ama demekki seni sevmiyor ve hiçe sayıyor saygı duyması lazım destek çıkmasi lazım daha seni üzüyor kırıyor bence ayrılmalisin psikolojik destek alabilirsin iyi gelir
evlat edinmeyi deneyin derdim de boşanalım diyosa o erkekten bir bok olmaz
Tup bebek ile yapıyor millet keske sizin de olsaydı
Abla asıl sen ondan boşan seni sevse bırakmazdı kuluçka makinesi arıyor sanırım
İnsanların kalbi yok
Çok üzücü çok.. insan sevdiğini çocuğu olmadığı icin bırakmamalı ya bu çok kötü bir şey gerçekten..
Ay benimde öyöe. Kısırmışım ama daha bekarım ne yaparım bilmiyorum.
Kısır olmak çok kötü bir durum elinde olan bir şey yok ama o da baba olmak istiyor o da haklı sen de haklısın
Bende isterdim bi cocugum olmasini
Evet işte insanın zoruna giden o. Elinde olan hiç bir şey yok
Ne yapmaliyim
Boşanma desen boşamicak mı?
Bosar
Ama ben bosanmayi istemiyorum
Evlilik tek taraflı olmuyor ki
Ama nasil vazgecer bosanmaktan
Boşanma sebebi çocuk. İkna edecek şey çocuk
O da yok bende
maalesef ki yok işte
Hic umut yok mu yani sence
Bilmiyorum ki baba olmak istiyorsa adam ne yapabilirsin ki
Bosanmak istemesi ama haksizlk yani
Haksızlık ama seninde onu babalık duygusundan mahrum etmek istemen de haksızlık
Ben evlat edinelim demistim ama
Evlatlık öz evlat gibi olmaz ki
Peki bana yazik degil mi
Yazık dedim ya sende haklısın o da haklı
Tekrar dusun dedim ben dusundum bosanalim dedi...
Yani elden ne gelir
Bosanmasin benden
İkna edecek bişeyin var mı?
Sevgim var
Ona yetmiyomuş demekki sevgin çocuk istiyor
Asigim ona
Ben olsam asla eşimden boşanmazdım. Evlatlık edinirdim.
Depremzede cocuklara koruyucu aile olma basvuru yapabilirsiniz..
Gidiyorsa yolu açık olsun durma bile seni bu sebepten istemeyeni zorla tutamazsin tabiki sende istemezsin kolay değil biliyorum ama oyle diyorsa kalma
Abla ondan kurtulmuşsun derim ben. Ona bende ayrılmak istemiyorum senin yuzunden oldu her sey dersen akilda kalici olabilirsin :)
Bence düşünme bile kabul et boşanmayı çocuk için seni bırakacak biri için değmez derdini paylaşmak yardımcı olup destek olmak isterim sana
Cevap bekliyorum senden
Çevreye kulak asmamak sanılandan zor yaşadığın şehri değiştirmeyi teklif et ve 1 yıl süre iste baktın gene olmuyor terapiye götür
Zorla olmazki ama
@alp755he ney olmaz ki teklif et diyorum zorla demiyorum ki
Bana yaz sana gerçek bir hikaye anlatayım belki dinlemek istersin
Burdan yazin
Bence sen dinlemelisin senin gibi bir durum olmuştu sonu çok farklı bitti
Burdan yazar misiniz
Benimde kocamın çocuğu olmuyor ama boşanmayı hiç düşünmedim
Gerçekten çok üzücü yaa evlat edinebilirsiniz bence
Seninle cocuk icinmi evlenmiss yaa ne kadar kalpsizz
Hiç durma ayrıl bir dakika düşünme... bu iş bitmiş önündeki maçlara bakacaksın
seven insan boyle seylere takilmaz her kosunda yaninda olur
Erkekten gelen bu teklife rağmen orada durman senin gurursuzluğun olur
çocuk olmadığı için senden boşanmayı isteyen karaktersiz geri adım atsa da sen atma boşa
@KSMod ettim
Neden böyle bir şey istiyor ki severek evlenmediniz mi siz?
Boşanmak değil de şayet uygun görüyorsanız bir evililik daha yapsın ayrı eve tasinsin çocukları olursa sizde seversiniz
Kuma yani
Yani evet ama o öyle eski usul değil ayrı evde olacak ve adaletli olacak
Hayir asla kabul etmem
O vakit bosanin sizin için sağlıklı olur zira huzursuzluk olur ben taraftarı değilimdir boşanmak kötü bir şey
Ben bosanmak istemiyorum seviyorum onu
Ama o boşanmak peşinde ki buda yanlış bir şey
Sirf cocuk icin ama bu haksizlik
Evet bu size olan bir haksızlık büyükler aileler araya girip müdahale etse sorun sizden kaynaklı yani
Ne olacak peki
Yani onu bir şekilde ikna etmelisiniz yoksa huzur bozulacaktır
Nasil ikna ederim ki ne soylesem fayda etmedi
Mahsuru yoksa dilerseniz özelden dertlesebikiriz
Hyr burdan yazin
Peki nasıl isterseniz ben yardım olamk adına diyorum
Burdan yaIn
yapacak birsey yok adam anlayışsız bu satten sonra zor yurur gibi
Yaşlarınız kaç?
30um o ise32
Bebeğiniz neden olmuyor?
Kisirim benden kaynakli
Rahim bölgende düğümleme mi var acaba hormonların da mı sorun var?
Infertilim iste ne denediysek olmadi asilama denedik tup bebek tedavjsi denedik olmadi
Yaa boşandıktan sonra hamile kalırsan ne olacak. Çok sıkma canını herley olacağına varır boşanmak istiyorsa ısrar etme.
Bosandiktan sonra nasil hamile kalayim? Yani ikinci evlilik yaparsam mi
Bazen bazı şeyleri serbest bıraktıktan sonra gelir insana
Sanmiyorum zaten cok oldu tedaviyi birakali
Hiiimmm Allah sana güzel bir evlat nasip etsin inşallah hiç ummadık anda çok mutlu ol Cook 🤗💋💜
Seni artık istemeyen biriyle devam edemezsin
Ben onu seviyorum ama
Evlat edinmeyi düşündünüz mü?
Ben istedim o istemedi yani yanasmadi pek
Bende 5 yıldır evliyim ve aynı durumdayız ama boşanmak ne bilim çok saçma. Evlenmek hayatını paylaşmaktır çocuk ise en güzel parçası ama sırf çocuk için hayat arkadaşını kaybetmek çok ahmaklıktır. Umarım herşry yoluna girer ☹️
Siz sakin esinizi birakmayin bakin o da istemezdi kisir olmayi
Yok be ne bırakması. En son ihtimal evlat edinmeyi düşünüyorum. İnsan bu devirde ruh ikizini kolay bulmuyor
Ne guzel bende aslinda evlat edinmek istemistim ama esim yanasmadi pek
Konuyla ilgili bana mesaj atabilir misiniz bizde bu yönteme başvuracağız
ayrıl kurtul rahat et
Ben kocami seviyorum ama
o seni sevse bu teklifle gelmezdi boşwer
Ne yapıyımı mı var yol vermiş
Birader adam apaçık yol vermiş, çocuk istemek başka, çocuk şart koşmak başka, evliliğe şirket muamelesi yapan adamla mı kalsın
Ne yapmaliyim yani
Git demiş git, ne yapacaksın köpek mi olacaksın
Seviyorum ama onu
Yani köpek olacaksın, peki..
Benim elimde tek sey kocamin aski anne olamiyor zaten asla bi cocugum olmayacak kocamida mi kaybedeyim
Ya damızlık mısın sen
Hayir tabi
Ama yuvami kaybetmek istemiyorum
Bak, adam sana yol vermiş, senin bi seçeneğin yok ki kardeşim, tartışacak bi durum yok ki ortada?
O yuvayı zaten baştan kaybetmişsin
Kaybetmisim derken?
böyle bir durumdan boşanman daha mantıklı
Neden
çocuk olmadı diye boşanalım diyen adamdan hayır gelmez
Karışık konular
Baba olma düşüncesine saygı duymak gerek.
Ama kadina yazik degil mi
Allah yardımcın olsun
Sorun kimde? Sende mi ondan mi
Boşan sen de. Adam istemiyor seni
Boşa gitsin öylelerinden fayda gelmez
Kabul et öyleyse kaderine razı gel.
Siz bilirsiniz
Evlatlık çözüm değil mi?
Kaç tane doktordan yardım aldınız birde test yaptirdiysan sonuçlarını girebilirmiyim
Köy tekmeyi gitsin
Allah tez gúnde çocuk nasip etsin
Kimden dolayi olmuyo cocuk
Benden dolayi
Çözülebilecek sorun
Ayrıl bence saçmalamış ama
Ama seviyorum onu
boşa gitsin o adamdan bi cacık olmazmış
Sorun kimde acaba kocanda olmasın?
Boşanmak hakkı var yapacak bir şey yok bosn
Yapacak bir şey yok Allah size sabır versin 😔
Anasından çıktığı... geri dönsün
Asıl sorun sende mi ondamı
Saygı duymalısın
O bana saygi duyuyor mu peki
Onunla olmaz zaten
Boşan karakteri buymuş
Büyük bir sınav. Hakkınızda hayırlısı olsun 🥺
Bence boşan sende kurtul