Zaten evlenirken de birsürü sağlık sorunları vardı beyninde leke falan varmış bi ton şey çocuğu olmayacağını öğrendik şimdi de istemiyorum onu anne olmak istiyorum ama onunla evli kalırsam olmayacak hiçbir zaman onun varlığı benim imtihanım olacak. Bana ne tavsiye edersiniz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılMadem eşinizin böyle bir rahatsızlıkları vardı ileride böyle sıkıntılar olacağını düşünüyordunuz en başında evlenmemeyi kabul edebilirdiniz yani evlendikten sonra insanın yarı yolda bırakmak kötü bir şey şimdi şahsen ben bedensel engelliyim birisi ben istemem evlenmem dediği zaman zoruma gitmez ama benimle evlendikten sonra, Hayır efendim Ben bu adamı istemem dese şahsen ona tazminat davası açarım donana kadar da alırım ama ben bu sorunun gerçek bir soru olduğunu düşünmüyorum eğer gerçek bir soruysa Allah sizi vicdan nasip etsin
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYani şimdi dışarıdan üstelik bekar biri olarak konuşmak kolay ama;
Zamanında sevdiğin ve kalan ömrünü bir arada geçirmeyi dilediğin bir erkek var ortada. Halen de sevdiğini düşünüyorum çünkü "sevmediğinden" bahsetmiyorsun... Yaşadığın bir zorluk var ve bu zorluk yüzünden bir karar alma eğilimindesin gibi görünüyor.
Tam tersi olsaydı yani senin çocuk yapamayacak olduğun anlaşılsaydı ve eşin senden boşanmak isteseydi sen ne düşünürdün demeyeceğim. Çünkü "Ben olsaydım, O'na beni boşamasını söyler hatta kendim ayrılırdım" diyeceğini duyar gibiyim... Hee yok, eğer böyle demeyeceksen ve kendini kötü hissedeceksen, zaten tartışma bitmiştir. Evliliğine devam etmelisin...
Onun dışında esas söylemek istediğim şey: Eğer boşanırsan tam manasıyla bir bilinmeze doğru yola çıkmış olacaksın.
Dul bir kadın olarak yaşamaya başlayacaksın. Üstelik hikayeni bilen herkes senin için "hasta kocasını bıraktı" diyecek.
Bir erkekle yakınlaşmaya kalksan, eğer bu geçmiş duyulursa hakkında negatif bir puan olacak.
Hee belki de şu an bile bir erkek vardır hayatında. Boşanır boşanmaz evleneceksindir. O da mümkün ( kötü bir şey ). Ama ya yine çocuğun olmazsa? Garantisi var mı? Ya çocuk olabilir ama zihinsel veya bedensel engelli olursa? Ya sağlıklı gibi görünen ama büyüdüğünde hayırsız olup sana "keşke bunu doğuracağıma evli kalsaydım" dedirtirse. Bir zorluktan kaçınmak isterken, bu türden farklı zorluklarla karşılaşabilme ihtimallerini de hesaba katıyor musun?Demem o ki, şu an içinde bulunduğun durum belli. Bazı arkadaşların söylediği gibi evlat edinmek diye bir ihtimal de yok değil.
Ancak boşanırsan, sayısız soru işareti ve vicdan hesaplaşmaları seni bekliyor olacak.31 Yorumla
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılSen zaten pek sevmeden evlenmiş geçmişsin. Zaten soğumuşsun ondan, çocuk bahane. Acaba çocuk bahanesiyle boşansam çevreden kabul görür mü? Diye bir ön yoklama çektiriyorsun KS üyelerine. Ha şunu söylüyeyim, kocan zengin olsa, çok çok iyi mesleği olsa boşanmazsın veya haddinden fazla yakışıklı olsa onun da ihtimali yüksek. Artık herkes menfaatçi. Evlilik programlarındaki o tuhaf konuşmalar aslında hayatın ta gerçeği. Bu ülkede, bu hiperenflasyonda, bu belirsizlikte çocuk zaten yapılmaz, onu da ayrıca belirteyim. Çocuğa yazık. Her neyse kocanı seviyor ihtimali sezseydim, tıp ilerledi çabala derdim. Boşan gitsin. Zaten kadın her türlü avantajlı, boşanmış olarak kalsan bile çok avantajlısın. Kafada bitirmişsin boşan.
02 Yorumla- +1 yıl
@zürazhr noldu kız? 😀
+1 yılEğer onu sevmiyorsan boşan ama sırf çocuk için boşanma evliliğin güzel gidiyorsa anne baba olabilirsiniz ikinizde evlat edinir siniz. bir sürü çocuğu olan ama mutlu olmayanlar var sonra boşanıyorlar o çocuklara yazık oluyor ya anneden ya da baban mahrum kalıyor eksik büyüyorlar. iyi düşün anne olmak için doğurmak şart değildir bu insanın içinde olan bir duygu maalesef her kadının içinde olmayan bir duygu doğurup ama annelik yapamayan da çok
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
124
Cevap
106Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılNikah kıyılırken bilinen bir söz vardır "hastalıkta ve sağlıkta" diye devam eder. Herkesin elbette bir imtihanı vardır ALLAH onu vererek senin sabırlı olup olmadığına veya onun ipine sıkıca sarılıp sarılmadığına bakar dener. Hayat zaten bir imtihan değil midir? Ama nu şekilde de konuşmak olmaz. Düşün ALLAH ol deyince neler olup bittiği buna en güzel örnek Hz. Meryem'in Hz. İsa'ya bakire olmasına rağmen hamile kalması ve o ne yaptı her şey Allah'tan Gelir dedi ve her şeyi ile kabul etti. Tıp ilerledi beynindeki sorun devam etse bile tüp bebek yöntemlerini denemenizde fayda olacağını görüyorum. Yıllardır sağlık sorunları yaşayıp da devam eden o kadar evli çift var ki ve çocuk hasretiyle yanıp tutuşan insanlar vs.
126 Yorumla
Soran+1 yıl@ekapra istemiyor demek ki ne zorluyorsun kızı
Cevap sahibi+1 yılKim onuda bilmiyorum :) Bilsem ona göre yazarım da :)
Cevap sahibi+1 yıl@mkslxjchsbwn Sen kimsin
Cevap sahibi1 yıl@nwndkk Kimsin ya
Eşini annen-baban-kardeşin gibi ailen olarak görmüyorsan, derdini dert edinmiyor, aksine imtihan olarak görüyorsan zaten ilişkiniz normal değil demektir. İnsan sevince çocuk falan dinlemiyor. Yorumlarda da belli kendini bariz üstün görüyorsun. Adam sana kötülük etti mi bilmem ama şunu unutma kimse hastalıklı olmak, kısır olmak istemez. Adamdan ayrıl ama insan olarak kendin ne kadar iyi bir insansın onu da sorgula. Hastalık bu herkesin başına gelebilir, yarın bi gün çocuğunda sağlık sorunu olsa yetimhaneye verip yenisini mi doğuracaksın? İnsan olarak kendini iyileştir, bencillik kanser gibidir, öldürmez, süründürür ve çürütür.
230 YorumlaAllah göstermesin! Bak tekrar yazıyorum Allah göstermesin ama diyelim ki eşini terk ettin ve başka biri ile evlendin! Sonra o kişiden hamile kaldın ve sizin engelli bir çocuğunuz oldu! Acaba bu sefer de O çocuğu mu terk etmeyi aklından geçirirdin? Resmi tersine çevirsek, mesela üreme ile ilgili olarak eşinde değil de, sende bir sağlık sorunu olmuş olsaydı yine aynı soruyu burada sorar mıydın? Eşini haklı bulan cümleler yazar mıydın? Bence bir eş ve insan olarak kendini sorgulamalısın? Çünkü kendimi eşinin yerine koyuyorum ve bu yaptığın çok iç acıtıcı! Senin bu düşüncen ise çok bencilce... Çevremde yıllarca bebek sahibi olmak isteyen ve birbirlerine destek olmaya çalışan bazı çiftler var. Hiçbiri bu sebepten dolayı eşini yarı yolda bırakmayı düşünmedi. Lütfen bu haksızlığı eşine yapma!
71 Yorumla
Soran+1 yılYa ben bu soruyu sormadan önce biz eşimle kavga ettik sinirimden yazdım bir de çocuğunun olmadığını yakın zamanda öğrenmiştik hepsi üst üste gelince buraya böyle bir soru sordum dün gece gönlümü aldı barıştık
Gizli Üye(25-29)+1 yılsen zaten eşini hiç sevmemişsin bence evlenirken de hastalıkta sağlıkta diye söz veriyorsun gerçekten seven hastalığıyla da kusuruyla da sever ben sedef hastasıyla evlenip de her gün eşinin vücuduna üşenmeden şikayet etmeden o kremleri süren de duydum tamamen sevgiyle alakalı bir şey sen eşini sevmiyorsun eğer gerçekten sevseydin çözüm bulmaya çalışır tedavisi için uğraşır hiçbir çözüm yolu olmasa bile gerçekten seviyorsan o olduğu için kabul ederdin onuonu çocuğu oluyor olmuyor diye değil
103 Yorumla- +1 yıl
Bu anne falan olmasın.
- +1 yıl
@xdenizx898 keşke evlen meseymiş yazık adama
Cevap sahibi+1 yıl@xdenizx898 ya boşansa her şeyin yoluna gireceğini falan düşünüyor galiba bir defa sağlık sorunları yüzünden ve çocuğu olmuyor diye kocasını bırakmış bir kadını hangi erkek sever ister ikincisine de aynı şeyi yapmayacağı nereden belli bir de adamın zaten başında birsürü hastalığı derdi varmış üzerine bir de karısı bırakıp giderse adamın sağlığı onun yüzünden daha da kötüye gidecek belki kahırdan üzüntüden adamın ölümüne bile sebep olabilir belki hayatı boyunca aklından çıkmayacağı bir travma bırakabilir adamı belki gerçekten seven biri karşısına çıksa bile bir daha kimseye güvenemeyebilir adamda kadına boşan desem bir dert boşanma desem bir dert çok kötü bir durum ya düşmanımın başına gelsin istemem
Ayrılmanı tavsiye ederim, kendin için endişe etme onun imtihanı senin gibi biriyle olmak. Evlenirken her şey mükemmel olacak diye evlenmişsin belli ki, hayat öyle değil. Gerçekten sevip benimsemediğin, hastalıkta sağlıkta yanında olmak istemediğin birine hayatında kalarak haksızlık ediyorsun. Umarım üremezsin...
120 Yorumla
+1 yılCok zor bir karar evet bir yandna kendi heveslerin dusuncelerin. sunu da dusunuyosundur o benim yerimde olsaydi bu fedakarligi yaparmiydi devam edermiydi evlilige. etmezdi belki de ama herkesin imtihani farkli ya bu hayatta zordur da imtihanlar belki de senin mukafatin onun sayesinde olcak. yani cenneti esin sayesinde kazanacaksin sabrederek bu duruma. bilemiyorum hakkinizda en iyisi olsun. vicdan meselesi ama sevmiyorsun esini belli ki seven insan mucadelesini verirdi. sevmeyince de cok zor bur duruma katlanmak haklisin o konuda
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim daha çok sinirlendiğim ne biliyor musun aynı şekilde burada insanların kendilerince hassas olduğu bir konuda soru sorulunca hemen ön yargıyla saldırması ama bazı insanlar içine sinmeyen bir konuda ayrılmayı biliyorsa ve kendilerince haklılarsa onlara herkes alkış tutmayı biliyorsa bana göre de benim onunkinden bir farkım yok ama bu tarz konulara gelince hemen linçlemeyi biliyorlar sanki herkes çok iyiymiş bu dünyada her türlü iyiliği hak ediyormuş gibi sizin de dediğiniz gibi o olsa ne yapardı böyle bir durumda bunu da düşünmek gerek ama kimse o yönden bakmıyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence de ayrıl adam senin gibisinden kurtulur, kötü günde yanında olmicaksan hiç olma, aynı şey sende olsaydı kocanın seni bırakıp gitmesini ister miydin, istemezdin dimi? Eeee madem öyle size yapılmasını istemediğiniz birşeyi başkasına yapmayın. Benimde çocuğumun olma ihtimali çok düşük belki hicbir zaman anne olamicam ama bunu şimdiden nişanlıma anlattım. Ne dedi biliyor musun? Ben seninle çocuk için evlenmiyorum seni sevdiğim için evleniyorum dedi, ayrıca bir sürü tedavi var tedavi oluruz olmazsa da olmaz Allah'ın elinden zorla alacak değiliz verende o alan da o, ne verirse şükür dedi, keşke sizde nişanlımın düşüncesinde olup eşinize yaklassaniz, ayrıca nişanlımda sorun varsa da asla ayrılmayı düşünmem her daim yanında olurum destek çıkarım, sevdiğim için ve Allah daninsallah yüzümüze güler.🙏
60 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimseyi sevmek gibi bi derdim yok kimse bir şeyi hak etmiyor demişsin. Sevmiyorsan neden evlendin? Sevmeyi düşünmüyorsan neden evlendin? Evlilik çocuk oyuncağı mı? Sen neyi hak ediyorsun? Dünyayı mı kurtardın ne yaptın bi sen mi hak ediyorsun her şeyi? Sevmediğin biriyle evlenirsen bir yola girersen böyle en ufak şeyde katlanamazsın ve boşanma ayrılma gibi olaylar başına gelir işte. Baştan sona sen haksızsın. Kimseyi sevmem gibi bi derdim yok fikriyle evlilik yapmışsın. Sen anne olma zaten. Ciddiyim bak olma. Seni hamile bırakacak adama da doğacak bebeye de yazık.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVallaha bende esimden bosandim 8 sene evliydik cocugumuz olmadi kendisi sornadan kisir oldugunu ögrendi ama olmayana kadar sürekli beni sucladi „ baska bi kadindan cocuk yapacam sende ske ske bakacaksin“derdi. Taki iste kisir oldugunu ögrenene kadar. Yinede destek oldum ona taki beni aldatana kadar. Serefsiz yaninda sen dur dur anneliginden vazgec herif seni aldatsin😒 Hemen Bosandik. Ikimizde yine evlendik duyduguma göre onun hala cocugu yok benim ise 2 tane oldu❤️ onunla gecirdigim her saniye bosunaymis onu anladim evlatlarima kucagima aldigim günlerde.
O yüzden cocuksuz olmani imrenerek baskalarina bakmani cok iyi anliyorum bu iliski durumuda olmuyunca zamanla bozula biliniyor. Eger ona karsi zerre duygun yoksa ayril derim yoksa tedavi olun derim bizim ki Tüp bebege bile DNA yaptiririz diye koskoca Doktoru delirtmisti 🤣00 YorumlaŞu konuşmandan meselenin sadece çocuk olmadığı belli. Ama etrafa bunu bahane etsem sizce kabul görür mü diye soruyorsun sanırım.
112 Yorumla- +1 yıl
😅😅
İmtihan sizin için evlenmeden başlamış. Bazı şeyleri bilerek baştan evlenmişsiniz. Anne olmak en doğal hakkınızdır elbet ancak bir başkasının ahını alarak bu pek mümkün değil. Tıbbî olarak tüm çözümleri deneyimledikten sonra, karşılıklı rıza ve anlayışla ayrılmanız en doğrusu olacaktır.
33 Yorumla- +1 yıl
En güzel yorum buydu bence. Dediklerine katılıyorum.
- +1 yıl
Yani ne, diğerleri gibi kalp kıran, eleştirisel bir yorum, nede başka bir yorum. En güzel, faydalı yorum buydu. Son cümlelerini uygulasın bence de. Karşılıklı rıza ve anlayışla ayrılsınlar , tabi tıbbi olarak tüm çözümleri denedikden sonra
- +1 yıl
@Emre3558123 teşekkür ederim.
Çocuk & Ebeveyn konusunda 667 cevap paylaştı. Tavsiyem ayrılmanız.
Sorunun trol olduğu belli ama yine de gerçekmiş gibi cevap vereyim.
Kocanı sevmediğin için yaşadığınız sorunlar sana ağır geliyor. Bu durumda ikiniz için de hayırlısı ayrılmanız olur. Ve yine tavsiyem şu ki birisini gerçekten sevdiğini, herşeyini ona vermeye hazır hissetmeden onunla bir evlilik yapma.
22 Yorumla
+1 yılÇocuk her şey değildir. Tabi bu sizin kararınız ama eğer eşinizle aranız iyiyse boşanmanız çok bencilce. İleride pişman olacağınız şeyleri yapmayın derim. Empati kurun lütfen eşiniz sizden çocuğunuz olmadığı için ayrıldığını düşünün. Aşırı saçma ve kırıcı. Ayrıca boşanmak yerine çocuk sahiplenebilirsiniz. Sadece doğurmakla anne olunmuyor maalesef. Eşinizi gerçekten seviyorsanız ve çocuk istiyorsanız çocuk sahiplenin. Fakat eşinize bu durumu sürekli yüzüne vuracaksanız ve bu tür sorunlarda kocanıza sarılmayacaksanız lütfen boşanın...
10 YorumlaTeknoloji gelişti illa bir şekilde olabilir birgün eğer olmuyorsa evlat edinilir, ama işte sen kocanı yeterince sevmiyorsun zaten bu yüzden boşan kendine evlenicek ve seni sevip cocuk yapacak adam bulman zor değildir diye düşünüyorum böyle birşeye kalkıştığına göre
10 YorumlaAdam sevgisini senden asla esirgememiş çocuğu olmuyor diye aldatacak mısın karaktersiz misin bu musun evlilik dediğin her zaman beraber olmaktır beraber derdinizi dinlemek önemsemek gerekir çocuk istiyorsan evlatlık edinebilirsiniz veya Allaha yönelip dua ederseniz size bir çocuk nasip eder, sadece çocuk nasip etmekle kalmaz istediğin ne varsa onu nasip eder sadece inanman gerek
10 YorumlaAynı pozisyonda sen olsaydın ne hissederdin?
Empati yaptın mı hiç?
Eğer mutlu ve sevgi dolu bir evliliğiniz varsa, sevilmeye ihtiyacı olan tonlarca çocuk var. Bir tanesini evlat edinebilir ona yuva olabilirsiniz.
Ama görüyorum ki sizde o istek ve anlayış yok.10 YorumlaTıp artık okadar ilerledi ki iyi bir doktordan randevu alın derim. Beyninde leke de olsa kalpte sorun da olsa sperm sayılarına bakılır diğerlerinin pekte önemi yok hamile kalmak için..
Bu durumda sen olsaydın eşin seninle bunun için boşandaydı eminim dünyan alt üst olurdu..
tedavisiz boşan diyemem..10 YorumlaVaroşsun kızım ne diyebilirim ki derdin de senin gibi varoş. Madem hor görüyordun neden evlendin ezik misin sen? Başka evlenecek kişi mi bulamadın? Bi de diyo onun varlığı benim imtihanım sen kimsin Allah aşkına? asıl senin varlığın adamın imtihanı, başta kabul eden sendin.
00 YorumlaYaşınız gençken bosan adam en azından kendine göre birini bulabilir gerçekten değer vefa sevgi fedakarlık bilen biri ile en azından sen gibi biriyle evli kalıp 30 lafında 80 lik amca gibi olmaz. sende kendine göre birini bulur evlenirsin çocuğunda olur belki ama inşallah en ufak sağlık sıkıntısı olmaz maşallah gençliğim bununla mı tükenecek der cami avlusu falan ararsın yazık olur bebeğe.
00 YorumlaOha ya. Bırak adamı da senin gibi kötü kalpli biriyle hayatını mahvetmesin. Önemli olan iyi birisi olması çocuğu olmuyorsa ne olur? artık bunun için bir sürü ilaçlar var ya da evlatlık da edinebilirsiniz. Hemen neden ayrılmayı düşünüyorsun. evlenirken hastalıkta sağlıkta diye söz vermedin mi? sen gerçekten çok kötü bir insansın
00 YorumlaÇocuk her şey değil. Ama annelik duygusu ağır basıyorsa ömür boyu mutsuz olacaksanız ve karşımızdakine bu duyguları yansitacaksiniz boşanmanız daha iyi. Erkek için de zor sürekli eksik hissedecek karşınızda sonuçta nasip bu bizi aşan şeyler var hayatta. Ha başkasiyla evlenirsen belki anne olursun ama başka yönden mutsuz olabilirsin, sevilmeyebilirsin , degersiz hissedebilirsin. Zor bir karar doğrusu..
00 Yorumla
+1 yılBence artık sevmiyorsun çünkü seven insan yine evlatlık alabilir çöpe atılan çok sayıda yenidoğan var.
Sağlık sorunu içinde bana imtihan olacak tabiri kullanman bence çok yanlış empati kur derim ama sevmediğin için bunu görmekte istemeyeceksin bence ne kendin huzursuz ol ne de o senin huzursuzluğundan etkilensin ayrılabilirsin güzelce konuş.00 Yorumla
+1 yılEvliliği basit mi sandınız?
Öncelikle söze böyle başlayım.
Rabbim eşinize bir dert vermiş.
Siz bırakmak istiyorsunuz? Onunla savaşmak varken? Siz terketmeyi düşünüyorsunuz.
Mesela ben bunları çok duymuşumdur. Evlat edinmek. Hiç mi aklınıza gelmedi bu?
Sahip çıkın birbirinize. Allah aşkına. Aşk dediğiniz basit bir şey değil... Umarım beni yalnış anlamazsınız.
00 YorumlaBiraz empati kurmak lazım bu durumda. Sen de hasta olsan çocuğun olmayacak olsa eşin seni terk etse sana hastalıklı ve yetersiz gözüyle baksa nasıl hissederdin acaba.
Objektif bir yorum yapmaya çalışayım diyorum ama gerçekten başaramayacağım sanırım. Yazık yani yazık el insaf biraz.00 Yorumla
+1 yılBelki de sizin karakterinizdeki birinin ürememesi dünya için daha sağlıklı olur :)
77 Yorumla
Soran+1 yılMağdur duruma düşen her insan dünya iyisi mi oluyor ben böyle bir şeyi yapıyorum diye o daha iyisini mi hak etmiş oluyor aynı şey benim başıma gelse onun aynısını yapmayacağı nereden belli belki ben onun bu durumuna rağmen onunla evli kalmaya devam etsem o bunu da hak etmiyor olacak belki aldatılacağım kafamı daha beter taşlara vuracağım nereden belli bunların olmayacağı herkes her şeyin en iyisini mi hak ediyor
- +1 yıl
Sinirlenmenizi normal karşılıyorum çünkü gerceklerin can acıtmak gibi bir özelliği vardır :) kişisel gelişiminizi tamamlamadan çocuk yapma egosuna sahip olmanız dünya açısından bir kayıp. Siz çocuk sahibi olacaksınız da ne olacak yani, çocuğunuz iklim krizini mi çözecek yoksa sizin gibi ciğeri 3 lira olan bir yaşam formu mu olacak? :)
Soran+1 yılDeğil mi söylediklerime en ufak verdiğin bir cevap bile yok anca ciğeri 3 kuruş etmez diye karakteri oturmamış diye kendinizce küçümsersiniz siz siz çok kusursuzsunuz ya
- +1 yıl
Dediklerinizde cevap vermeye değer bir ahlak kırıntısı yok maalesef, ömür boyu muhatabınızı yetersiz bularak mutsuz olacaksınız. Size eğlence olacağını zannettiğiniz çocuğa acıyorum sadece
Soran+1 yıl@Halpyday kibir akıyor adamın yazdıklarından zaten henüz varlığı mevcut olmayan bir çocuğun karakterine kadar laf etmiş sanki insanlar da iklim krizini çözsün profesör olsun diye çocuk getiriyordu ya dünyaya
- +1 yıl
Çocuğun karakterine laf etmedim sadece sizin seviyenizdeki birinin çocuğunun geleceğinden emin olamadım. Çocuğunuza da hasta eşini terk etmeyi mi öğütleyeceksiniz?
Gizli Üye(18-24)+1 yılYazdıklarına ve cevaplarına bakılırsa sorun sağlık sorunları değil, eşinle tartışmışsınız ya da ona kırılmışsın ve bu soruyu da onunla sinirliyken yazmışsın. Eğer gerçekten boşanmak gibi bir düşüncen yoksa sadece sinirlendiğin için bunları yazdıysan sperm bankası diye bir şey var, bir erkeğe ihtiyaç duymadan bebek sahibi olabilirsin. Bunun için boşanmana gerek yok.
01 Yorumla
Soran+1 yılBoşanmayacağım eşimi seviyorum sperm bankası gibi şeylere pek olumlu bakmıyoruz günah olduğu için
Gizli Üye(36-45)+1 yılSperm bankası diye bişey var
Bence senin tek sorunun çocuk değil..
Zor bir durum elbette
Ama kısa süre önce hayat arkadaşım diye dünya evine girdiğin birisini yarıyolda bırakmak bu kadar kolay olmamalı..
Evet biçok sorun olabilir ama hepsi vardı zaten, ve sen onu öyle kabul ettin.
Evlilikten hevesini aldığında tekme vurman yanlış bence02 Yorumla
Soran+1 yılKimsenin bir şeyi hak etmediğini düşünüyorum bu hayatta benim çocuğum olmasaydı o ne yapardı acaba kimseyi göründüğü kadar iyi bulmuyorum nasıl insanlar kendince içime sinmeyen bir konuda ayrılmayı biliyorsa ve kendilerince haklılarsa onlara alkış tutmayı biliyorsanız benimkinin de ondan bir farkı yok ben böyle bir şeyi yapıyorum diye bu benim anne olmayı hak etmediğimi göstermez kendinizce hassas olduğunuz bir konuda laf edilince hemen saldırmayı biliyorsunuz insana
Cevap sahibi+1 yılSaldırmak gibir bir niyette değilim kesinlikle
Eşiniz karaktersiz kötü bir insanda olabilir elbette, boşanmayı hakeden biriside olabilir..
Belkide direk çocuk konusundan girdiğiniz içinbu tepkiyi aldınız.
Demek istediğim şey evlilik kurumu deneme tahtası olmamalı
Bugün sorun yok evlenelim yarın sorun çıktı boşanalım demek çok saçma
Nikah kıyılır iki gün sonra araba çarpar sakat kalır
Kanser olur ölür
Bisürü risk var hayatta
Belkide daha iyi birisi olur maddi kazanç elde eder dünyaları ayaklarına serer
Yarının ne getireceğini bilemeyiz
Evlenirken keyifin için egon için evlenirsin ama boşanırken arkandaki yıkımı göremezsin
Annen baban kardeşlerin eşin eşinin annesi babası kardeşleri vs herkes olumsuz etkilenir.
Bikere sen dul kalırsın bu çok kötü bişey yaşayınca anlicaksın
Ve yeni bir eş bulduğunda bundan daha iyi olmicak belkide mumla aricaksın şimdiki eşini.
Tam terside olabilir tabiki ama mesele tuttuğun ele sahip çıkmaktır diye düşünüyorum.
Üzmek gibi niyetim yok, yanlış anlaşılıyorsam özür dilerim
+1 yılBu durumun tam tersi olsaydı diye empati yapmanı öneririm.. senin de olmayabilirdi.. ne hissederdin.. seni biraksaydi bu yüzden.
50 YorumlaAslında zor bir durum hakkınızda hayırlısı olsun. Böyle düşünüyorsan bunu eşinle konuşmalısınız
Ben bir bayan olarak benim başıma böyle bir şey gelse eğerki eşimi seviyorsam yinede ayrilmazdım...
20 Yorumla
+1 yılAnne olmak senin de hakkın, bu duygun daha ağır basıyorsa boşan tabi. Aynı hak erkeğe de verilmemiş mi zaten, eşi kısırsa başka kadınla evlenme hakkı veriliyor ya erkeğe hani.. söz konusu kadın olunca kimse ağzını açmasın 🙋♀️
21 YorumlaProblemleri olduğunu bildiğin halde evlendin çocuğunuz olsa adamın sağlık sorunlarından dolayı iyi bir baba olmayacağını, hatta Allah korusun babasız büyüyeceğini göze alman gerekirdi yani evlilik sadece çocuk için kurulmaz ama her türlü tedaviden sonra belki Allah size bir çocuk nasip eder bilmiyorum ama eşini seviyorsan ona destek ol zaten adam kötü durumda bir de sen tekme atma ama yine senin kararın ben duygusal yönden cevap verdim
30 Yorumla
+1 yılAdamı baştan hiç sevmemişsin gerçek sevgi ve aşk herkese nasip olmuyor işte. Eğer boşanırsan adam senden kurtulmuş olacak umarım çok daha hayırlı bir hanımı olur. Ve senin gittiğine her gün şükreder.
12 Yorumla
Soran+1 yılMağdur duruma düşen her insan dünya iyisi mi oluyor ben böyle bir şeyi yapıyorum diye o daha iyisini mi hak etmiş oluyor aynı şey benim başıma gelse onun aynısını yapmayacağı nereden belli belki ben onun bu durumuna rağmen onunla evli kalmaya devam etsem o bunu da hak etmiyor olacak belki aldatılacağım kafamı daha beter taşlara vuracağım nereden belli bunların olmayacağı herkes her şeyin en iyisini mi hak ediyor hiç tanımadığın karakteriyle ilgili en ufak bir bilginin olmadığı insanı güzelliyorsun senden kurtulmuş olur daha iyi kadını olur diye ben yaptığıma doğru demiyorum da o bu durumda diye her şeyin en iyisini hak ettiğini mi gösteriyor bu?
- +1 yıl
Tabiki dürüst bir şekilde evliliği sonlandırmak kötülükle ayrılmaktan iyidir ama şunu merak ediyorum en başından beri biliyordun da öyle mi evlendin? Veya eşin bilip de evlenme aşamasında sakladımı senden öyleyse bu durumda kandırılmış ve masum olan sen olursun ve hemen boşan derim.
+1 yılKalbiniz yok... hadi çocuk meselesi neyse bi şekilde halledilir. Ama zaten sorunları vardı beyninde leke vardı ne demek ya? Midem bulandı. Hastalıkta sağlıkta diye yemin ettiğinizin söz verdiğinizin farkında mısınız?
10 Yorumla
+1 yılHastalıkta sağlıkta sözünü unuttun mu abla?
Bir sürü yolu var direkt pes etmeyin ha olmadı evlat edinirsiniz annelik babalık sadece 5 dakikalık zevkten sonra 9 ayda içinde tuttuğun bir canlı sayesinde olunmuyor10 Yorumla
+1 yılSen boşan adam kurtulsun Rabbım senın gıbı kadınlardanda uzak etsin bizi o adamın bir bedduası senın hayatını mahveder biliyorsun inşallah Rabbım sanada akıl fikir versin nikahı basarkende sende saglıkta hastalıkta sozu veriyorsun yanlıs kararlar verme eşinin yanında ol destek cık teknoloji gelışmiş artık belki cocuguda olur hastalıklarıda atlatır sen boşanırsan daha kotu edersin adamı
20 Yorumla
+1 yılCocuk istemen ve bunun icin bosanman kabul edilebilir birsey anca ilk dedigin leke meke konusu en bastan varken bunsu bile bile evlenmis olan senin hatan guzelim.
26 Yorumla- +1 yıl
Mantik ve akil olarak herkesin cocuga hakki var
- +1 yıl
Bence de anne olma konusunda boşanma için kimse yargılamamalı ama adamın hasta olduğunu bile bile evlenmek üstüne laf etmek... Adama üzüldüm. Bence her şey çocuk da değil ya sevgi daha önemli, çocuk doğurmaktansa evlat edinmek daha önemli...
- +1 yıl
@cvcvnfjfkfk aynen olmuyabilir hayatta hersey var ve oluyor. Neler yasaniyor heleki bu zamanda herkes hasta artik.
- +1 yıl
@cvcvnfjfkfk bnce de evlat edinmek onemli. Ben olsam karsimdakini seviyorsam dk bile dusunmem madem cocuk olmuycak dusunmeye gerek yok bir yetimi evlat edinelim sokaklar bir serseriden kurtulsun belki guzel bir meslek edinirde o sokaklara o ornek olur derdim.
- +1 yıl
Kesinlikle öyle. Zaten dünyaya çocuk getirmek demek bazı açılardan hayata atmak demek ama zaten getirilmiş bir çocuğun kötü hayatını düzeltmek çok daha güzel ve özel, evcil hayvan sahiplenmek bile.
- +1 yıl
@cvcvnfjfkfk hayvanla aynı sey degıl ben hayvan beslenmesıne karsıyım. cunku doganın kendı zıncırı ve duzenı var o duzenı ınsan sureklı degıstırıyor sonra bır suru seyler oluyor dunyada depremler seller afetler heyelanlar. hayvan beslemek ıcın verılen mamalar yuzunden hayvan populasyonları bozuldu. ıstanbulda anormal uruyen kedı ve kopekler yuzunden mesela dıger hayvan turlerı yok oluyor. dogaya karısılmamalı doga kendı dengesını kurucaktır mudehale edılmesıne karsıyım ben. cunku bır besı zıncırı var dunyada. buna karıtıgında mılyonlarca turu etkılıyorsun. ınsanlar bencıllıkten kurtulmalı
+1 yılSeni Nasıl Bir Şeyin Beklediğini Sanıyorsun Demişsinki İmtihanım Olacak Evlenmeyi Sonlandırınca Hayatın Devam Etmeyecekmi Edecek Belki Çocuğun Belkide Yeni Evleneceğin Kişi Sana En Beter Günleri Yaşatacak Bir İnsanda Kişilik Olmalı Ayrıca Üslubunuzda Çok Çirkin O Beyefendide Öyle Olmak İstemezdi Bu Arada İnşallah O Beyefendideki hastalıklar sana geçer'de imtihandan nasıl geçilir miş görürsün pis fhise
22 Yorumla- +1 yıl
Hahahh 😅😆 noktalama işaretlerinin, olmadığına mı yanayım, 2010 yılı, insanları gibi, büyük harf yazdığına mı, başta güzel konuşup, sonunda küfür ettiğine mi 😅😆
- +1 yıl
Önemli Olan İnsan Olmak Bu Üslupta Ve Bu Kimlikteki İnsanların Karşısındaki insanlara yük muamelesi yapması canımı sıkıyor inan hiçbir şey gözüm görmedi tamam kadın olarak kadın haklarına kadınlara saygım var ama erkeklerede şu şekilde davranılması sinirimi bozuyor insana hastalığı Allah Verir Derdini Veren Dermanınıda verir bide geçmiş boynuma yük bana imtihan diyor yazık ya burada buraya böyle yazan adama neler ediyordur evde Yazıklar Olsun Umarım O Adam Bundan Tez Vakitte Kurtulur Bu Arada Gerçekten Fhisee
Şu anda bir tane kadın komşumuz var ve onunda eşinin çocuğu yıllarca olmamıș. Sonra kadın çocuk istediği için eşiyle anlaşıp boşanmışlar. Şimdi evli olduğu adamdan iki tane küçük tatlı kızları var. Daha garibi bunu yapanlar doğu kökenli insnalar.
00 Yorumla
+1 yılBunu bizlere değil kocana sorucan onunla ortak kararı vericen yaşamayan için kolay bir durum yargılarlar kolaylıkla ama kendi başlarına gelse bi dk düşünmez boşarlar
Çok zor bir durum olsa gerek allah kimsenin başına vermesin böyle kötü durumu…00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılNe iğrenç bir insansın sen utanmadan yazıyorsun o detayları bir de lağım faresinden daha mide bulandırıcısın. Ayrılda gün yüzü görsün adam, şerronun tekine denk gelirsinde hayatını şaapar inşallah amin.
00 Yorumla
+1 yılyine anne olabilirsin bence. sperm bankasından sperm alın. o da baba olmuş olur. tabi kompleksi yoksa öyle. sonuçta başka adamla seks yapmayacaksin. bağışlanmış sperm alacaksınız. beyinde leke nasıl oluyor ya
00 Yorumla
+1 yılSenin ayrılman doğru olur sen adama daima eksiksin der ima edersin başına kalkarsın senle beraberim bak şunun olmadığı halde diyerek o yüzden ayrıl adam şimdiden kurtulsun senden. Sen de rahat edersin
00 Yorumla
+1 yılSen zaten kararını vermişsin, boşanmak istiyorum demişsin, soruda. Boşancaksan, boşan. Ne Tavsiye verelim. Adama yazık ama üzüldüm. Beyninde leke varmış. Sağlık sorunları varmış. Birde sen onu terk edip, gidersen, adam kötü etkilenecektir.
00 YorumlaMadem anne olmak istiyordun adamı boşa uğraştırmasaydın. Hastalıkta ve sağlıkta diyerek evet diyorsun, hasta olduğun öğrenince istemiyorsun oh ne güzel valla. Adamın hayatıyla oynamışsın resmen.
00 YorumlaÇocuk esirgeme kurumlarında bir sürü sevgi, şevkat, ilgi bekleyen çocuklar var git birini sahiplen bu bağrına bas dizine yatırıp saçlarını okşa annesi ol onun...
10 Yorumla
+1 yılAyrildiginizda hicbir saglik sorununuz olmadan cocugunuzun olmama ihtimalini ya da cocugunuz oldugunda sizin icin imtihan olma ihtimalini goz onunde bulundurmanizi.
10 Yorumla
+1 yılBu kadar eleştiriye de gerek yok , kadin adam öldürmüs gbi yazmış çoğu , kimse budurumu kabullenmek zorunda değil, evet iyi gün kötügünde saglikda hastalıksa , bu doğru bu çok erkek de karisini çocuğu olmuyor diye birakabiliyor.
kimse bu konuda ayrı durumda olmadan çok yorum yapmasın bence ,
Bunu iyi düşün , ve eşinle konuş , hayat senin hayatin , bu kararı vermesi gereken kişide sensin ,
umarım hakkında hayırlısı olur
13 Yorumla- +1 yıl
Dilerim hayatınızdaki insan ya da hayatınızda olacak insan sizi bu anlamda aynı bu adama uygulanan tarife gibi sizi de sağlık problemlerinden dolayı sıkıntılı günlerde şutlama planları yapar. Evliliğin sevginin içini bomboş bi çukur yığını yaptınız. Allah sizin gibilerden korusun. Bide yanlış yönlendirmeyin insanları. O hastalık dönüp sizide bulur. Kalbiniz katran gibi kapkara
- +1 yıl
@Issızacunkaldımı ne diyorsun senya , kalbi katran gibi olan insan görmemişsin. Kimin ne yaşadığını bilmeden sallamasson iyidir tabi , nasıl diyorlardı davulun sesi uzakdan hoş gelir.
Zora gelince %80 topukluyan erkek milleti , başı skisinca kuyruğunu kıstırır döner erkek milleti , bu kadina bu kadar acimasizca yüklememişsiniz. İnsanları dinlerken anlamayın da öğrenin. - +1 yıl
ben hakaret edici bir kelime kullanmadım, işte siz ancak kuculursunuz böyle , acizlikden zavalilildan , nasıl saldıracağınızi bilmezsiniz. Ederiniz bu
Çocuk & Ebeveyn konusunda 445 cevap paylaştı. çocuk şart değil o kadar yetimsiz çocuk var karar verip ordan bir bebek alabilirsiniz. Ama mesela bana kalsa bende kendim doğurup büyütmek isterim. Direk boşan
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence senin gibi kafa yapısında bir insanla bir ömür geçirmek bir insana en büyük imtihan. Bence de boşan. O adamı o haliyle de gerçekten seven adam çıkar. Önemli olan ruhlar hasta olmasın. Ruh hastasısın.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇocuk nasip işidir. Çocuk olmuyor diye boşanılmaz. Bu çok büyük bir ayıptır ve eşe karşı saygısızlıktır. Bir kadın olarak bunları düşünmeye utanmıyor musun?
25 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk olsa sağlık sorunlarını takmam ama onunla evli kalmaya devam etmem benim imtihanım olacak
Cevap sahibi+1 yılOlursa olsun imtihanın. Böyle bir konudan boşanmayı düşünmen utanmazlıktır.
Cevap sahibi+1 yılSen nasıl bir kadınsın ki hastalığı ve çocuk olmamasını boşanma sebebi olarak düşünüyorsun?
Cevap sahibi+1 yılSenin anan böyle mi yetiştirdi?
Cevap sahibi+1 yılSenin çocuğun olsa ne olur? Böyle bir zihniyete sahip bir kadın olarak sen çocuk yetiştiremezsin. Ancak doğurmayı bilirsin.
+1 yılÇocuğumun gözleri sevdiğim adamın gözlerine benzemeyecekse çocuğun ne önemi var ki. Sen zaten eşini sevmemişsin hiç. Ayrıl gitsin.
25 Yorumla- +1 yıl
Selam diğer hesabım donduruldu da bunu takip edip yazar mısın bana
- +1 yıl
Ordamisin
- +1 yıl
Kanka
- +1 yıl
Kankaa
- +1 yıl
Kanka mesaj kutum kapalıymış şimdi yazabilirsin bana zaten arkadaşa da sana ulaşması gerektiğini söyledim
Cok kiricisin bu mu sevgi yok beyninde leke varmis falan diyorsun bende de var ne yani beyindeki leke cocuga engel mi oluyormus
20 YorumlaDalga mı geciyosun sen niye evlendin o zaman. Senin basına yarın ne gelecek biliyo musun? Gercekten acayip insanlarsınız ya
20 Yorumla
+1 yılEsini çocuk yapmak için mi seviyorsun boşanman çok saçma eşinin yanında olup ina destek olmalı çocuk istiyorsanız da evlat edinebilirsiniz sırf bunun için bosanacaksaniz çok saçma bir sebep olur
00 Yorumla
+1 yılMaalesef hanfendi kocanız kısır. Çift tedavisi uygulamamızı ister misiniz
00 YorumlaKesinlikle o adama layık bir kadın değilsin. Hastalıkla ve sağlıkta diyerek çıktığınız yolda düşündüğün şeye bak. Aciz ve çıkarcı bir kadını eminim kocanda istemez!
00 YorumlaAnlattıklarının tamamı boşanmanın doğru olduğunu gösteriyor. Ancak affınıza sığınarak soruyorum , bundan önceki sorunlarını bildiğin halde neden onunla evlendin? ben buna anlam veremedim.
00 Yorumla
+1 yılÇocuk için mi evlendiniz, bu yola çıkarken herşeye rağmen çıkmadınız mı? Gidin müaene olun
31 Yorumla- +1 yıl
Sırf çocuk için boşanacaksan bence gereksiz ha beyinsel sorunu varsa bilemem
Bu adamdan boşanırsan hiçbir zaman mutlu olamayacaksın
15 Yorumla- +1 yıl
Ne biliyorsun belki daha çok mutlu olucak
Soran+1 yılBoşanmamaya karar verdim eşimi seviyorum
- +1 yıl
Ya sen boşan kocan senden kurtulmuş olucak bu sayede adam iyi bir hayat sürücek sal adamı bence senin bu düşüncelerini görse adam seni boşar.
Soran+1 yıl@yaseminadi bu soruyu sormadan önce kavga etmiştik sinirle yazdım hepsini zaten çocuk olmayacağını yakın zamanda öğrenmiştik onun da üzgünlüğüyle yazdım dün gece barıştık gönlümü aldı
+1 yılYani kendince haklısın çocuğu olmuyor dışında diğer hastalığını bilerek evlenmedin mi zaten şimdi bunu bahane etmek ne kadar doğru
10 Yorumla- Devamını Gör (170)
Devamını Gör(215)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Çocuğu olmadığı için kocamdan boşanmak istiyorum. Tavsiyeniz var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer