Kapı dışarı ederdim
Tekrardan barışirdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kimse kimsenin yokluğuna alışmıyor. Gidenin yeri doluyor fakat bazılarımız ise o yeri öylece bomboş bırakıp hayatına devam ediyor.
Etmiş bulunmaktan çok mutluyum özlüyorum ama geri dönüş olmaz
Cevap
7Cevap
Ben umursamam bile
Beni yokluğuna alıştıran bir insanın varlığı beş kuruş etmez
Kapı dışarı yallahhhh başka kapıyaaa
tekrar evet derim hahah
Gelmezsin söverim yeter
Değişmişse olur
Yokluğuna alışamadım.
Kaldı ki, hiçbir zaman alışmayacağım.
Nefretimi bile haketmiyor
Sana gerek kalmadı sür eşeğini niğdeye.
skleyen kim
Nasıl gittiğine bağlı
Ne gerek var ya alışmışım artık geri git
Yok hükmünde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar